27 października 2012

Withney Houston. Zawsze będziemy cię kochać - Patrick Shannon (nagroda w Konkursowie 13)

Withney Houston. Zawsze będziemy cię kochać - Patrick Shannon

Sylwetka jednej z najpopularniejszych czarnoskórych piosenkarek muzyki pop, której przedwczesna śmierć zasmuciła miliony fanów na całym świecie. Wokalistka o niespotykanej skali głosu, autorka piosenek, aktorka, producentka filmowa była najczęściej nagradzaną artystką w dziejach. Obdarzona niezwykle silnym pop -gospelowym głosem, któremu zawdzięcza przydomek ?The Voice?, stała się jedną z największych gwiazd światowej muzyki. Mając na koncie 170 milionów sprzedanych płyt i kilka znaczących ról filmowych, osiągnęła sukces, z którym nie potrafiła sobie poradzić. Liczne uzależnienia, z którymi z różnym skutkiem próbowała walczyć, skandale rodzinne i obyczajowe, coraz częste stany depresyjne legły cieniem na jej karierze, aż wreszcie doprowadziły do tragicznego końca.

Opis pochodzi ze strony wydawcy

Sponsorem nagrody jest wydawnictwo Videograf II

Kilka słów o Konkursowie 13 znajdziecie w TYM miejscu

3 komentarze:

  1. Mam naprawdę mieszane uczucia co do tej książki. Whitney była moją ulubioną piosenkarką w dzieciństwie. Bywało, że ktoś z mojej rodziny wchodził do mojego pokoju i prosił bym choć na chwilę ją wyłączyła bo potrafiłam słuchać kaset z jej piosenkami przez długie godziny... Nigdy nie wnikalam w to, jak wygląda jej życie prywatne. Z resztą w tego typu sprawy w ogóle nie wnikam, jestem przeciwniczką wchodzenia w życie prominentów w butach... Niemniej nie ominęła mnie informacja jak moja niegdyś ulubiona piosenkarka umarła... I nie wiem, czy ta książka pozwoli mi ją lepiej poznać, czy też po jej lekturze będę Whitney kojarzyć przede wszystkim z zamroczeniem alkoholem i narkotykami... A tego bardzo bym nie chciała...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Whitney i chętnie sięgnęłabym po tę pozycję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę, choć nie umieram dla tej książki. Umieram dla innych, ale to już tam opisałam xD.

    OdpowiedzUsuń