13 października 2012

Tajemnica Nostradamusa - Judith Markle Riley (nagroda w Konkursowie 13)

No to jak? czekam na komentarze  :)


Mroczne żądze, niebezpieczne przepowiednie, czarna magia….
XVI-wieczny barwny fresk obyczajowy Francji u progu wojny domowej, z galerią niezwykłych postaci otaczających ,,wizjonera tysiąclecia".
Tajemnica Nostradamusa - Judith Markle Riley

MROCZNE ŻĄDZE, NIEBEZPIECZNE PRZEPOWIEDNIE, CZARNA MAGIA 

XVI-wieczny barwny fresk obyczajowy Francji u progu wojny domowej, z galerią niezwykłych postaci otaczających ,,wizjonera tysiąclecia".

Francja, rok 1556. Na dworze Henryka II niepodzielnie panuje wpływowa metresa władcy, Diana de Poitiers. Odsuwana od męża królowa Katarzyna Medycejska, zrozpaczona ciągłymi upokorzeniami, ucieka się do czarnej magii, by pozbyć się rywalki. Ponieważ jednak kolejne próby zawodzą, wzywa na pomoc nadwornego astrologa, Nostradamusa.

Opis pochodzi ze strony wydawcy

Sponsorem nagrody jest Grupa Publicat
Więcej o Konkursowie 13 znajdziecie TUTAJ :)

3 komentarze:

  1. Hmmm oglądałam kiedyś kilka filmów o Nostradamusie, strasznie mi się spodobały, więc chciałabym sięgnąć po tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. AAA! Czarna magia! *O* Mam nadzieje, że moje zamiłowanie do takowego tematu nie zostanie opacznie zrozumiane, ale bardzo zaintrygowała mnie owa powieść, szczególnie, że opiera się na XVI wieku, a ja właśnie czytam książkę osadzoną w tych czasach ;3 Tak więc ustawiam się w kolejkę po tę pozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W przypadku tej pozycji strasznie mnie kuszą realia XVI wiecznej Francji. Mam nadzieję że to ich jest w książce najwięcej a Nostradamus jest raczej atrakcyjnym dodatkiem, wielkim wizjonerem a nie broń Boże jakimś magikiem... Opinii niestety znalazłam bardzo niewiele ale te które czytałam akcentują właśnie dobre tło historyczne dlatego czuję się zachęcona i zgłaszam się :-)

    OdpowiedzUsuń