16 września 2012

Konkursowo 13 - Niech zatrzęsie się blogosfera... po raz drugi :)


UWAGA, UWAGA... PROSZĘ O DOKŁADNE PRZESTUDIOWANIE PONIŻSZEGO TEKSTU!!!

Podobnie jak pół roku temu ogłaszam Konkursowo z okazji bardzo okrągłej ilości odwiedzin mojego bloga. Tym razem świętujemy 100000 odwiedzających. Tym razem jest to Konkursowo 13.

Tym razem do konkursu szykowałam się ... miesiąc. I powiem Wam... że i tak jeszcze wielu szczegółów nie dograłam. Wciąż czekam na kilka odpowiedzi więc całkiem możliwe, że konkurs będzie miał więcej nagród niż ma w chwili obecnej, możliwe, że będzie więcej sponsorów.. ale to wyjdzie w praniu. Póki co... prezentuję co następuje:



Konkursowo 13 trwa od dziś tj. 16.09.2012 do ... no właśnie - termin zakończenia Konkursowa nie został ustalony. Wszystko będzie zależało od ilości nagród, sponsorów i Was samych - to znaczy tempa nadsyłania przez Was prac konkursowych. Wyniki zostaną podane w kilka dni dni po zakończeniu konkursu. W Konkursowie 13, jak zwykle zresztą, należy wykazać się kreatywnością. I, nauczeni Konkursowem 10, powinniście wiedzieć, jakie będzie zadanie :)

Zadanie konkursowe:

Z tytułów książek, które można wygrać w Konkursowie 13 i nazw wydawnictw, które sponsorują nagrody, należy ... 

No właśnie i tu należy wykazać się tą wspomnianą wcześniej kreatywnością. Tworzycie to, co przyjdzie Wam do głowy. Tekst, obraz, dźwięk. Cokolwiek. Użyjcie wyobraźni, zaszalejcie. Tym razem brak jednak ograniczeń - możecie wykorzystać jeden tytuł książki, albo jedną nazwę wydawnictwa - tworząc na przykład odę do Wydawcy... Albo stworzyć mega dzieło z wszystkich tytułów i nazw. Możecie również modyfikować (zmieniać formę lub szyk) nazw i tytułów. Proszę jednak o zaznaczanie w tekście wszystkich użytych wyrazów, lub pisanie w przedsłowiu o tym, jaki mieliście plan na rozwiązanie konkursu. 

To oczywiście nie koniec zadań. Codziennie, na blogu Słowa duże i MAŁE, prezentowane będą nagrody, które można wygrać w Konkursowie 13. A, kochani, trochę ich będzie :) Pod tymi postami prosić Was będę o wypowiedzi. Liczę, że uda nam się wywiązać pewnego rodzaju dyskusję. Chciałabym, byście uzasadniali, dlaczego akurat WY powinniście dostać daną pozycję. Kiedy Konkursowo 13 zostanie już zakończone, te wpisy umożliwią mi dopasowanie do poszczególnych osób nagród. Nie obiecuję jednak, że każdy dostanie to co chce. Nagrody ilościowo są ograniczone a zwycięzców będzie wielu. Liczę więc, w ostatecznym rozrachunku, o wyrozumiałość. 

W Konkursowie mogą wziąć udział wszyscy, zarówno osoby posiadające bloga jak i czytelnicy blogów. 
Oczywiście mam prośbę, by blogerzy zamieścili na swoich blogach informację o Konkursowie 13 (podlinkowany baner).

Nie jest to obowiązkowe, ale zamieszczenie baneru podnosi szanse na otrzymanie nagrody, bo... Numerowanych miejsc będzie (tak myślę) pięć.. oraz sporo wyróżnień.

Czytelnicy (przede wszystkim ci, którzy blogów nie prowadzą) mogą poinformować o konkursie swoich znajomych (np. na portalach społecznościowych, mailowo itp.). To również podnosi wasze szanse (osoby, które dzięki wam zdecydują się na udział w Konkursowie 13, powinny poinformować, kto im tę zabawę polecił). 

Wiem, że na pierwszy rzut oka to wszystko wydaje się dość skomplikowane, ale w rzeczywistości nie jest tak źle.

Zasady w skrócie:
1. Zrealizuj zadanie konkursowe (tekst, obraz, dźwięk) wykorzystując przynajmniej jedną nazwę wydawnictwa lub jeden tytuł książki, którą można wygrać w konkursie.
2. Prześlij wynik zadania na adres mailowy: sylwia.szymkiewicz@gmail.com do dnia zakończenia konkursu - trzy dni po opublikowaniu przeze mnie ostatniego posta z opisaną nagrodą (jeśli plik jest duży, zamieść go na jakimś serwerze i prześlij link)
3. Pod postem opisującym nagrodę, którą chciałbyś otrzymać, pozostaw po sobie ślad w formie uzasadnienia, dlaczego akurat ty powinieneś tę nagrodę otrzymać. 
4. Zamieść podlinkowany baner na blogu i/lub poinformuj znajomych o Konkursowie 13 w inny sposób (zadanie dla blogerów/czytelników)
5. Czekaj na wyniki i ... baw się ze mną z okazji 100 tysięcy odwiedzających :)

Niestety jest tylko jedno "ale"... w konkursie mogą wziąć udział osoby z Polski, lub posiadający polski adres. Wiele nagród trafiło prosto do mnie i nie będę w stanie wysłać ich poza granicę kraju... chyba, że potencjalny zwycięzca dołoży się do kosztów wysyłki swojej "potencjalnej" przesyłki :)

Lista nagród:
1. Abraham Lincoln. Łowca wampirów - Seth Grahame-Smith
2. Blondynka na językach. Portugalski - Beata Pawlikowska
3. Polowanie na motyle - Krystyna Mirek
4. Poznaj miasta w 48 godzin - Martyna Wojciechowska
5. Zaginiona kartoteka. Numer dziewięć - Pittacus Lore
6. Zasada nieoznaczoności - Andrzej Andysiak
7. Aleja bzów - Aleksandra Tyl
8. Szczęście pachnie bzem - Aleksandra Tyl
9. Tajemnica sosnowego dworku - Małgorzata J. Kursa
10. Teraz - Aleksander Wierny
11. Halloween. Cukierek albo psikus - zbiór
12. Morderstwo na mokradłach - Sasza Hady
13. Morderstwo w Miłowie - Alicja Minicka
14. Criminal minds. Zabójcze umysły - Ostre cięcie - Max Allan Collins
15. Detektyw Murdoch. Spuśćmy psy - Maureen Jennings
16. Tajemnica Nostradamusa - Judith Markle Riley
17. Karaluchy - Jo Nesbo
18. Kuchnia indyjska. Najlepsze przepisy
19. Medicus - Noah Gordon
20. Prawo krwi - Nora Roberts
21. Translacja - Joanna Holson
22. Withney Houston. Zawsze będziemy cię kochać - Patrick Shannon
23. Córki mordercy - Randy S. Meyer
24. Język sekretów - Dianne Dixon
25. Co się stało z Lilą? - Michelle Richmond
26. Dlaczego z psem u boku bigos smakuje inaczej? - Jolanta Brudzyńska
27. Ja to widziałem - Lino Bortolini
28. Cmentarz szczurów - Tomasz Hejnowicz
29. Ocaleni. Życie, które znaliśmy - Susan Beth Pfeffer
30. Wśród ukrytych. Wśród oszustów - Margaret Peterson Haddix
31. Wśród zdradzonych. Wśród notabli - Margaret Peterson Haddix
32. Pomiędzy - Tara Hudson
33. Dzień miodu - Annia Ciezadlo
34. Fanaberie - Jolanta Wrońska
35. Kobieta z Piątej Dzielnicy - Douglas Kennedy
36. Krwawe nadzienie - Bartosz Kaiser
37. Odontologia w ekspertyzie kryminalistycznej - Paulina Polak
38. Rozwój duchowy a samoświadomość - Marcin Kotasiński
39. Tyrael. Niedowierzanie - Marek Olbrich
40. Flaszką i mieczem - Marcin Pełka
41. Łzy w deszczu - Rosa Montero
42. Powroty - Ryszard Marek Groński
43. Złe towarzystwo - John Verdon - sztuk kilka :)

Lista sponsorujących Konkursowo 13 Wydawnictw:
1. G+J Książki
2. Prozami
3. Oficynka
4. Grupa Publicat
5. Videograf II
6. Warszawska Firma Wydawnicza
7. Jaguar
8. Świat Książki
9. Novae Res
10. Muza
11. Otwarte

Sami więc widzicie, troszkę tego jest.

W związku z rozpoczęciem Konkursowa, nieco pozmienia się na blogu. Pierwszy post z nagrodą opublikuję we wtorek, 18.09.2012. Jutro rano pojawi się recenzja i jutro lub pojutrze pojawią się opóźnione zapowiedzi wydawnicze. W środę powinna zwisnąć kolejna recenzja :)

22 komentarze:

  1. za samo przeczytanie tego postu/posta powinna być jakaś nagroda - taki on długi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow imponująca ilość książek! Oczy mi na wierzch wyszły :) Zadanie bardzo ciekawe, może spróbuję swoich sił.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł na konkurs, pomyślę nad nim :)
    a baner już teraz zamieszczę u siebie w odpowiedniej zakładce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że będzie kolejna edycja Konkursowa 13, bo ostatnim razem był to wielki sukces, przynajmniej moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Woaaaa!! Tyyyle książek, zadanie pozornie proste, ale muszę się porządnie zastanowić. Nie jestem za bardzo kreatywną osobą, ale nagrody taaaak kuszą, że będę musiała zrobić cokolwiek, żeby potem nie pluć sobie w brodę, że nie zawalczyłam o te wspaniałe tytuły! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kreatywne konkursy :-) Właśnie czytałam wyniki Konkursowa 10, oj trzeba się będzie napracować :-) I bardzo dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ konkurs, no i te nagrody!!! Pomyślę, pomyślę. Banerek już umieściłam na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę to przemyśleć.Wyzwanie warte nagród.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka szkoda, że ja nie mam talentu do tworzenia :(
    Tyle nagród, że aż oczy się świecą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, jaki cudowny konkurs - i jaki bogaty! Banerek zawieszam na blogu i lecę rozmyślać nad formą udziału:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Konkurs fajny, tylko trzeba będzie pomyśleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie pomyślę nad tym konkursem. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio "Panu Potworowi" udało się wygrać dla mnie dwie książeczki więc... Pora poprosić o pomoc nowego wyimaginowanego przyjaciela! ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny konkurs i wspaniałe nagrody, ale problem w tym, że słabo u mnie z kreatywnością, więc chyba muszę odpuścić.. :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Banerek już umieściłam. Tekst podeślę w tym tygodniu:)Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  16. Pracka wysłana ^^ Tyle nagród, że oczy świecą, jak ogniki! Może się uda. Na pewno warto próbować!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kuchnia indyjska mi się marzy. Muszę pogłówkować :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomiędzy - Tara Hudson mi bardzo przypadła do gustu, nie jestem blogująca, ale już powiadomiłam znajomych o konkursie. A książkę powinnam dostać, bo już wysłałam moją pracę. Nad którą się okropnie natrudziłam. Mam nadzieje że mój Trud zostanie doceniony. Pozdrawiam Charlotte. Wargod2@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda tylko że tak późno... i na zgłoszenia i na przesyłane prace czekałam do 4.11. Teraz trwa rozstrzyganie całej akcji :(

      Usuń