22 października 2012

Poznaj miasta w 48 godzin - Martyna Wojciechowska (nagroda w Konkursowie 13)



Poznaj miasta w 48 godzin - Martyna Wojciechowska


Wybierz się na weekendową wyprawę po najciekawszych metropoliach Europy i innych kontynentów. Zachwyć się wspaniałymi zabytkami Wenecji, poczuj klimat Moskwy, zakochaj się w Sewilli, Pradze, Amsterdamie i oczywiście Nowym Jorku. Poznaj wszystkie „must see” tych miejsc, zjedz w modnej knajpce, dowiedz się, gdzie najlepiej spędzić wieczór i nie wydać fortuny. Zobacz miasto oczami tych, którzy je sami odkrywali, i tych, co znają je jak własną kieszeń.




Opis pochodzi ze strony wydawcy

Sponsorem nagrody jest wydawnictwo G+J Książki

Więcej o Konkursowie 13 przeczytacie TUTAJ

6 komentarzy:

  1. TAK!!! Bardzo, bardzo, bardzo bym chciała tę książkę :-) Kiedyś byłam bardzo sceptyczna jeśli chodzi o książki prominentów ale wpadła mi w ręce jedna z małych książeczek Wojciechowskiej, którą przeczytałam z zapartym tchem. Niedługo później miałam okazję przekonać się na własnej skórze jak bardzo przydatne są informacje jakie tam wyczytałam i od tego momentu stałam się fanką tej pani. W zeszłym tygodniu udało mi się wyłowić w Matrasie jej 2 książki - Kobieta na krańcu świata 2 i 3 w twardej okładce, po 35 zł każda. Uległam i ... ciągle mi mało :-) A że czasem miałam okazję na takie 48 godzinne wyprawy książka wydaje mi się być wprost idealna :-) Tak mi zależy że aż mnie kusi by wstawić jeszcze jeden komentarz pod tą książką ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie dołączyłabym tę książkę do mojej biblioteczki podróżniczej. Sporo podróżuję, zawsze dużo wcześniej "rozpracowuję" miejsca, które pragnę odwiedzić. To pozwala na zobaczenie większej ilości atrakcji i na lepsze wykorzystanie czasu już w trakcie podróżowania. Bardzo chciałabym mieć tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maaarzę o tej książce! Uwielbiam książki podróżnicze i turystyczne (zresztą studiuję turystykę to jak mogłoby być inaczej ;) i mam ich kilka już na swojej półce. Z tej serii mam na razie trzy i na ten tytuł też poluję, więc wiele bym dała, by mógł on spotkać swoją rodzinkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest jedna z tych książek, które absolutnie MUSZĘ! Bo ja uwielbiam Martynę Wojciechowską - za wszystko. Mogłabym ją czytać i czytać. A poza tym kocham podróżować, a ona w tej książce opowiada o mniej egzotycznych podróżach, na które bym mogła sobie nawet pozwolić - krótkich i też europejskich. Oczywiście Ameryka też tam jest, ale czym się przejmować.
    I czekałam, aż pokażesz właśnie tę książkę, byś wiedziała, że ja ją chcę. Jak nic innego. Tę chcę najbardziej ze wszystkich. Chcę pojechać z Martyną do miast na 48 godzin. Proszęęęęęęęę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki Martyny Wojciechowskiej zawsze chętnie przyjmę :)
    Autorka ma dar do obrazowego przedstawiania wszystkich możliwych zakątków Ziemi.
    Do tego wszystkie swoje opowieści okrasza anegdotami, zabawnymi lub mrożącymi krew w żyłach historiami. Jestem pewna, że i w tej książce zaprowadzi mnie do najciekawszych miejsc tych 48 miast i pozwoli cieszyć się ich urokiem. No... tylko muszę ją mieć żeby się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Martyną choćby na koniec świata . Nie czytałam a szkoda...

    OdpowiedzUsuń