1 lutego 2012

Podsumowanie miesiąca stycznia 2012

Słowo się rzekło, mamy pierwszy dzień miesiąca, więc przyszedł czas na dokonanie pewnego rodzaju podsumowania tego, co miało miejsce w miesiącu, który właśnie się skończył. Więc, do rzeczy :)


Liczba przeczytanych książek: 12 
Recenzji ukazało się nieco mniej, ale to z powodu tego, że niektóre wylądowały na Dużym Ka. Recenzja wczoraj zakończonej książki, biografii Steve'a Jobs'a, pojawi się na SdiM w przyszłym tygodniu. 

Liczba przeczytanych stron: 4440 (to więcej o 656 niż w grudniu - jestem więc zachwycona. Nooo, powiedzmy, że zachwycona. Bo jednak mogłoby być lepiej. Bo bywało już znacznie lepiej. Ale styczeń był wyczerpujący firmowo i pełen prac związanych z Syndykatem Zbrodni w Bibliotece.  

Liczba otrzymanych książek do recenzji: 10 (utrzymałam więc niemal stan z grudnia :) )

Liczba zakupionych książek:  4 (przyznać jednak muszę, że nie jestem "załamana" moimi zakupami. Kupiłam same słowniki, czyli książki które co prawda będą stały na półce, ale będą również używane :D)


Liczba książek z wymiany: 

Liczba książek wygranych: 1 (w końcu dotarła do mnie książka z Złotej Zakładki, wygrałam również konkurs na stronie p. Renaty Górskiej)

Liczba książek otrzymanych (prezenty itp.): 4 (Wszystko od ZwB :) )

Liczba rozpoczętych współprac: 2 - Dziękuję Wydawnictwu Otwarte i Wydawnictwu Wilga za zaufanie :)

Liczba książek przeczytanych w ramach wyzwania "Z półki": 1 tj. "Oblicze zdrady" :) Jedna mniej do realizacji założenia :D

Książki które mnie urzekły:


"Steve Jobs" Walter Isaacson
„Zabić Jane” Erica Spindler
„W sieci tajemnic” Pam Jenoff

Książki które mnie zawiodły:
brak - na całe szczęście

W styczniu rozpoczęłam i zakończyłam Konkursowo 9, w którym nagrodziłam aż dwie osoby. Konkurs odbył się z okazji roczku mojego bloga. Co przypomina mi, że PRZECZYTAJKA wciąż się nie odezwała. Chyba będę musiała sama przejrzeć komentarze i poszukać jej gdzieś... Nagrody planuje wysłać w nadchodzącą sobotę :) Na dniach, bo już w nadchodzący weekend, planuje rozpocząć kolejny konkurs, czyli Konkursowo 10. Będzie to wielkie wydarzenie. W miniony weekend udało się na SdiM osiągnąć wynik 50 tysięcy odwiedzających. Z tej okazji zaszalejemy :) Będzie się działo. Obserwujcie więc mój blog uważnie :)

6 komentarzy:

  1. 12 przeczytanych książek w styczniu?!! Mi zaledwie udało się przeczytać 1,5!!! x

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam 10 i jak na sesję to dla mnie wynik nawet nawet. 12 to super liczba! Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również udało się przeczytać 12 książek. Jak na mnie i ilość wolnego czasu, to mało. "Zabić Jane" stoi u mnie na półce - z chęcią przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nieco mniej przeczytanych książek, ale i tak styczeń prezentuje się wystarczająco dobrze. To głównie przez tysiąc- stronicowe tomiszcza. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja przeczytałam 5 ksiązek, ale to i tak dobry wynik jak na mnie. Oczywiście cieszę się bardzo z wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O dwie więcej niż ja... Ech... ;)

    OdpowiedzUsuń