26 lutego 2012

Konkursowo 10 - przypomnienie

Do końca Konkursowa 10 już tylko tydzień. Wciąż czekam na odpowiedzi w konkursie i pilnie czytuję Wasze wypowiedzi pod postami prezentującymi kolejne konkursowe nagrody. Cieszy mnie, że Konkursowo 10 ma taką dużą popularność. Liczę, że nie zapominacie o nim (bo jakżeby można?) i informujecie znajomych o całej akcji. Już na finiszu powinniście wiedzieć, że do samego końca zwycięzcy nie będą wiedzieć co :) Książki w większości wychodzić będą od Wydawców, więc raczej nie macie co liczyć na wielką paczkę, zawierającą kilka pozycji... ale zwycięzcy pewnie będą mogli się spodziewać kilku wizyt listonogi :D Strasznie się przed tym finiszem denerwuję. Jedne książki mają większą inne mniejszą popularność, a do rozdania są wszystkie. Okazać się więc może, że ktoś dostanie pozycję, po którą się nie zgłaszał... liczę jednak, że uda mi się wszystko prawidłowo rozplanować i nikt nie będzie zawiedziony :)

Więcej o Konkursowie 10 TUTAJ

Poniżej lista konkursowych nagród, które zostały już zaprezentowane :)

Aleja bzów - Aleksandra Tyl 



Ten gruby - Barbara Ciwoniuk


ps. Czy wy też zawsze pisząc słowo wszytsko robicie w nim błąd?? Tak jak ja teraz? (specjalnie tego nie poprawiam...).

4 komentarze:

  1. Ja również nie mogę doczekać się finału. Mam nadzieję, że uda mi się zgarnąć choć jedną pozycję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, bardzo często zdarza mi się w tym słowie literówka. A jak pisałam miniaturki do fandomu Twilight, to wielokrotnie pisałam: Edwrad ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ZAWSZE źle piszę słowo "wszystko" a potem muszę poprawiać :) Nawet jak napiszę dobrze to muszę się upewnić czy na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż... ja w tym słowie nie robię literówki, ale tak jak Karolka nie mogę doczekać się finału ;3

    OdpowiedzUsuń