28 stycznia 2012

Stosik #3/2012

Co tu dużo gadać :)
Niech się stanie stosik :)
I tak oto od góry:
1,2. Pentagram - Jo Nesbo: książka i audiobook od Grupy Publicat. Wielkie dzięki dla Pana Marcina, który zdecydowanie wie co lubię :) To oczywiście kolejna część przygód Harrego Hole, już się nie mogę doczekać lektury i słuchowiska :) Oczywiście do recenzji.
3. Łowcy głów - Jo Nesbo: całkiem nowa powieść autora, całkiem nowi bohaterowie... zobaczymy co z tego wyjdzie :) Do recenzji od Grupy Publicat.
4. Głębia - Tricia Rayburn: druga część powieści o tajemniczych syrenach. Do recenzji od Grupy Publicat.
5. Nigdy i na zawsze - Ann Brashares: bardzo wyczekiwana powieść otrzymana dzięki nowo nawiązanej współpracy z Wydawnictwem Otwartym. Jak się okazuje otrzymałam ostatni egzemplarz recenzencki :)
6, 7, 8. Słowniki: ortograficzny, poprawnej polszczyzny i synonimów i antonimów. Zakupione w Carrefour'e za jedyne 9,99 zł za sztukę. Niesamowita (według mnie) okazja.

Więc choć stosik spory, to tragedii nie ma, prawda?

Dziś zabieram się za czytanie i słuchanie biografii Jobsa. Już nie mogę się doczekać, choć wiem, że potem będę niesamowicie skołowana. Do jutra powinnam również rozstrzygnąć moje Konkursowo 9. Choć przyznam, że to nie jest łatwa sprawa... wybrać jedną odpowiedź z tych, które nadesłaliście.

18 komentarzy:

  1. Dwie pierwsze pozycje bardzo chciałabym mieć w swojej biblioteczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słowniki w takiej cenie? Sama bym się skusiła, bo moje już wiele w swoim życiu przeszły.

    OdpowiedzUsuń
  3. najchętniej podkradłabym dwie pierwsze i "Nigdy i za zawsze" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaa, zaraz coś pogryzę ze złości - czemu u mnie nie ma takiego sklepu jak Carrefour?! Takie tanie słowniki! "Nigdy i na zawsze" też bym Ci chętnie podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Nigdy i na zawsze" - bardzo, bardzo chcę!

    Pozdrawiam ciepło - Karolka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. "Nigdy i na zawsze" na moim blogu i w mojej recenzji otrzymała 6/6 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj,zazdroszczę 'Nigdy i na zawsze",bardzo bym chciała przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesujące nabytki, pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny stosik, który wręcz zachęca do czytania :). A czy słowniki mają wszystkie strony? Zakupiłam w zeszłym roku ortograficzny z tej serii i brakowało 40 kartek. Niby nic, ale nie możemy teraz sprawdzić, czy znamy poprawny zapis słów na litery m i n ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pospiesznie wszystkie przejrzałam bo miałabym jeszcze szansę iść je oddać. Wygląda jednak na to, że w moich są wszystkie strony :) Współczuje Ci strasznie :( Niecierpię braków w książkach :(

      Usuń
  10. Jezusie, jak ja ci tego Nesbo, szczególnie na audiobooku zazdroszczę. Właśnie mam zamiar zabrać się za całą serię

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojjj podkradałbym Ci Nesbo ^^
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj zazdroszczę szczególnie1,2,3 i 5, ja też chcę ..... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja chciałam prosić o Nigdy i na zawsze ;(... Ech...;P

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę w szczególność 2,3,5. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam "Nigdy i na zawsze", bardzo mi się podobało :) Życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  16. O już wiem kto mi sprzątnął sprzed nosa ostatni egzemplarz "Nigdy i na zawsze" od Otwartego wrrrrr .... :P Ale nie będę zołzą-życzę miłej lektury i czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń