20 stycznia 2012

Stosik #2/2012

Dziś krótko i na temat. Taki jeden maleńki stosiczek mam do zaprezentowania :)
1. Porwanie - Wolf Haas: od Wydawnictwa G+J Książki - oczywiście do recenzji :) Dzięki wielkie :)
2. Nie jestem seryjnym mordercą - Dan Wells: do recenzji od Wydawnictwa Znak Emotikon. Już się nie mogę doczekać :)
3. Steve Jobs - Walter Isaacson: od portalu Duże Ka i od Wydawnictwa Insignis :) Dzięki wielkie :)

Jak wspominałam. Malutki stosiczek, ale doszłam do wniosku, że nie ma co bawić się w zbieractwo i potem szokować jednym gigantycznym stosem. Powoli wyzbywam się książek otrzymanych jeszcze w ubiegłym roku. Strasznie to brzmi, bo jakby to było wieki temu, a tak naprawdę przecież to tylko kilkanaście dni. No ale cóż... 2012 to nie 2012. Prawda?
Planuje również w najbliższym czasie ruszyć pierwszą własną książkę w ramach wyzwania "Z półki...". Mam nadzieję, że mi się to uda :)

W ramach przypomnień.

Trwa Konkursowo 9. Jeszcze do jutra czekam na Wasze zgłoszenia w pierwszej części konkursu (losowaniu) które odbędzie się w niedzielę 22 stycznia 2012. Wpisy proszę kierować TUTAJ. W tym samym miejscu czekam na odpowiedzi w drugiej części Konkursowa. Rozwiązanie już za tydzień :)

Trwa wciąż nabór do Syndykatu Zbrodni w Bibliotece.
O Syndykacie więcej przeczytacie TUTAJ. Możecie również napisać na maila syndykat@zbrodniawbibliotece.pl :)

10 komentarzy:

  1. Stosik mały, ale takie pozycje tez bym chciała mieć w swojej biblioteczce :D Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Nie jestem seryjnym mordercą" już za mną, jestem ciekawa Twoich odczuć:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miły stosik :) Chętnie bym przygarnęła "Nie jestem seryjnym mordercą" :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie najbardziej z tej kupki książka Steve Jocbsa

    OdpowiedzUsuń
  5. Mały stosik ale bardzo wartościowy :) i to się chyba liczy najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. seryjniaka mam za sobą, na resztę czekam u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam szansę na "Porwanie". Jestem jej bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie trzy chętnie bym przeczytała. Ale nie zdawałam sobie sprawy z tego, że biografia Jobsa jest tak obszerna! Ciekawa jestem, czy warto :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę "Nie jestem seryjnym mordercą". Bardzo chciałabym przeczytać.
    Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń