26 stycznia 2012

Ofiara Polikseny - coś na smaczek i przypomnienia

Pamiętacie książkę, o której ostatnio pisałam? Ofiara Polikseny Marty Guzowskiej?
Patrzcie jaka super zapowiedź :)
8 sekund a jak wciąga.
Naprawdę warto przeczytać :)

Przypominam, że jutro kończy się Konkursowo 9 :)

Do 31.01.2012 czekamy na zgłoszenia w konkursie na recenzje kryminalną roku 2011 (konkurs dla Syndykalistów).

Prócz tego mam dla was informację od Wydawnictwa Muza :)


"Przezroczyste przedmioty" nagrodzone!

Dwie nagrody dla powieści Vladimira Nabokova

Miło nam poinformować o otrzymaniu dwóch nagród
przyznanych przez Redakcję Magazynu Literackiego KSIĄŻKI

Tytuł Książki Miesiąca Maja 2011 otrzymały

"Przezroczyste przedmioty"
Vladimira Nabokova 

w kategorii proza obca.

Nagrodę otrzymała także 

Pani Jolanta Kozak

za doskonałe tłumaczenie "Przezroczystych przedmiotów". 

2 komentarze:

  1. Witam, możesz mi przypomnieć na e-maila jaki jest tekst przy recenzji biorącej udział w konkursie na recenzję 2011 roku?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, strasznie chciałabym przeczytać "Ofiarę..." - nawet coś ostatnio w szkole wymrukałam na temat istnienia tej książki, mając w pamięci właśnie Twoją recenzję. I niech mi ktoś powie, że blogi się nie przydają.

    OdpowiedzUsuń