8 stycznia 2012

Nie jestem seryjnym mordercą - Syndykatowo


Z założenia Syndykat miał jedynie promować czytanie kryminałów i umożliwić stworzenie naprawdę dużej bazy recenzji książek trzymających człowieka w ciągłym napięciu. Takie były założenia. Kilka dni temu pierwsze z nich runęło. Syndykat otrzymał pierwszą pozycję do zrecenzowania, to jest "Nie jestem seryjnym mordercą". I tak właśnie, pierwsze egzemplarze recenzenckie zostały rozdane. Jeszcze miesiąc temu nie śniło mi się, że Syndykat tak się rozrośnie. Takie rzeczy zaskakują... i cieszą serce :)
Z tego miejsca zapraszam Was wszystkich do poczytania książki "Nie jestem seryjnym mordercą" Dana Wellsa. Książka już wkrótce w księgarniach. A w ciągu kilku następnych tygodni możecie spodziewać się recenzji Syndykalistów :) Ja już się na nie cieszę :)

A, i żeby nie było tak sielankowo, to ja oczywiście... zapraszam do naszego mrocznego grona. Jak widać, warto przystąpić do Syndykatu. Więcej o naszej grupie tutaj :) A zgłoszenia przyjmujemy na syndykat@zbrodniawbibliotece.pl :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz