11 stycznia 2012

Carlos Ruiz Zafón górą :) nagrody i audycja



Miło nam poinformować, że dwie książki Carlosa Ruiza Zafona
"Pałac Północy" i "Światła września"
zostały nominowane do nagrody 

bestsellery empiku 2011 
w kategorii literatura młodzieżowa

Książki znalazły się w gronie trzech pretendentów do tego tytułu.
Laureaci 13-ej edycji plebiscytu 
zostaną ogłoszeni podczas uroczystości w Studiu Tęcza
31 stycznia 2012 roku. 

Bestsellery to największy i jedyny tego rodzaju plebiscyt kulturalny w Polsce.
„Głosowanie” trwa przez cały rok i bierze w nim udział każdy klient empiku, 
który dokonuje zakupu. 

Biorąc pod uwagę zasięg sieci i jej popularność,
bestsellery stanowią niezwykle cenny miernik upodobań, zainteresowań
czytelniczych, muzycznych, filmowych i multimedialnych Polaków
oraz odbicie trendów na naszym rynku.

Już samo pretendowanie do tej nagrody oznacza, 
że dane tytuły stały się bestsellerami w skali całej Polski.
 
A do tego wszystkiego:

Audycja w Polskim Radio o fenomenie powieści Carlosa Ruiza Zafona

Gościem programu będzie Carlos Marrodan Casas (11.01)


Zapraszamy do wysłuchania audycji dziś 11.01.2012
w Polskim Radio Program II
o godzinie 21.30

Zakładka literacka pod hasłem "o książce, która zmienia człowieka",
  o fenomenie książek Zafona,
rozmowa z Carlosem Marrodanem Casasem 

2 komentarze:

  1. Aż wstyd się przyznać ale Zafona czytałam tylko ''Grę anioła'' :( Pora to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio na wielu blogach widziałam recenzje książek Zafona i wstyd się przyznać ale ja nie czytałam żadnej jego książki:(

    OdpowiedzUsuń