10 października 2011

Konkursy, przypomnienia, powiadomienia :)

Przede wszystkim pragnę przypomnieć, że jeszcze tylko dziś, do północy, czekam na odpowiedzi w Kobkursowie 6. Liczę, że rzutem na taśmę jeszcze wykażecie się kreatywnością :)

Na odpowiedzi czekam tu:


Prócz tego pragnę Was zachęcić do udziału w konkursie zorganizowanym przez serwis Czytajmy Polskich Autorów. Tym razem do wygrania książka, którą współtworzyłam, więc tym bardziej warto. Mówię oczywiście o zbiorze "Książki Moja Miłość". Konkurs trwa do 15 października do 20:00. Więcej info po kliknięciu w obrazek :)
Prócz tego właśnie przed chwilą stuknęło mi na blogu 30 tysięcy odwiedzin. Aż by mi się chciało zorganizować jakiś konkurs, ale... trwa właśnie Miesiąc z Mirą (i potrwa jeszcze z dwa tygodnie). Ale nic w przyrodzie nie ginie i to również kiedyś nadrobimy :)
Dziękuję, że jesteście i mnie odwiedzacie. To dla Was się staram :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz