25 czerwca 2011

Wieczorową porą

W ramach wieczornego rozleniwienia (tak, tak... przedłużam czas nie sięgania po kolejną książkę :P), chciałabym Wam przypomnieć o trwającym konkursie na Portalu Zbrodnia w Bibliotece. Pamiętacie? Recenzujecie? Podlinkowujecie? Nie? To na co czekacie? Więcej informacji tutaj:)
Zbrodnia w Bibliotece będzie dodatkowo dostępna w eterze. Więcej na ten temat tutaj :)

Z informacji o mnie samej... właśnie skończyłam Milaczka (recenzja rano), biorę się za We własnym gronie (recenzja liczę że w czerwcu:P). Przed chwilą dodatkowo skończyłam oglądać film "Kobiety pragną bardziej". I... jestem pod ogromnym wrażeniem. Serio. Film zdecydowanie wart polecenia :)

2 komentarze:

  1. Nie lubię kryminałów, thrillerów ani horrorów, więc nie dla mnie ta zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wezmę udział.
    I pozwolę sobie zareklamować się z konkursem u mnie. Zapraszam, bo warto ;)

    OdpowiedzUsuń