2 czerwca 2011

Konkursowo 2 - wyniki

Malutki poślizg - wiem. Mieliście dostać wyniki na Dzień Dziecka, ale się nie udało... Wybaczycie, prawda? Liczę, że tak. 
Muszę przyznać, iż wszystkie otrzymane odpowiedzi są niezwykłe i bardzo przyjemnie się je czytało. Przykro mi jedynie, że tak niewiele osób podjęło się wyzwania i udzieliło odpowiedzi w konkursie. Nie wiem czy problem leżał w czasie czy w pytaniu. Może mi podpowiecie? Ja osobiście bardzo nie lubię długich konkursów. Dlatego u mnie chciałam tę tendencję odwrócić i zrobić konkursy takie niemal expresowe. Wchodzisz, odpowiadasz i już niemal po chwili są wyniki. Ja tak lubię, ale może wy nie? Czekam na jakieś podpowiedzi, postaram się troszeczkę dostosować. :)
A teraz to na co wszyscy teraz czekają, czyli wyniki mojego Konkursowa. 


Tym razem w jury zasiadłam ja, czyli Właścicielka bloga, oraz moja serdeczna przyjaciółka, mentalna siostra Agnieszka. Wspólnie wyłoniłyśmy zwyciężczynię konkursu, którą jest archer, która rzutem na taśmę powaliła nas na łopatki swoim opisem wymarzonego ogrodu. Braaawa! Kochana, czekam na kontakt @ :)


A teraz wyróżnienia:
Ze względu na fakt, iż tak niewiele odpowiedzi nadpłynęło wyróżnione zostają wszystkie odpowiedzi za to że są i za to, że są takie poruszające :) Poniżej lista :)
cyrysia
Soulmate
toska82
jusssi
Bujaczek


Dziękuje Wam dziewczyny że jesteście. Jeszcze kilka konkursów i wyróżnieni również zostaną nagrodzeni. Więc wiecie... proszę o aktywny udział :)

14 komentarzy:

  1. Ja nie brałam udziału głównie ze względu, że nie jestem specjalnie dobra w wymyślaniu takich odpowiedzi. Tzn. gdybym się zmotywowała, to może coś bym napisała, ale nie ma gwarancji, poza tym mam teraz tyle zajęć w szkole, że nawet nie mam kiedy usiąść do komputera

    Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. hm gratuluje zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny, moje gratulacje:))

    OdpowiedzUsuń
  4. oż ty w mordkę jeża!!! wygrałam? naprawdę? o jacie o jacie o jacie :D dziękuję miło mi :) zbieram szczękę z podłogi :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawa dla Zwyciężczyni i Wyróżnionych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szybkie konkursy są świetne, ale akurat odpowiedź na pytanie nie była taka łatwa :)

    i oczywiście gratulacje i dzięki za wyróżnienie :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i dziękuję ;)

    Ja tam lubie krótkoterminowe konkursy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. krótkoterminowe hehe przecież to ze 3-4 dni wisiało :) jak nie więcej - toż to wieczność albo i dwie

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze raz wszystkim gratuluję :) Liczę, że i w czerwcu uda mi się jakiś konkurs dla Was ogłosić :) Martuś widzimy się jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak Kochana się jutro widzimy :) zapraszam :) miejsce znasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wszystkim! :) Ja osobiście chętnie wzięłabym udział w konkursie, ale byłam na wyjeździe.

    OdpowiedzUsuń