2 czerwca 2011

Stosik czerwcowy pierwszy :)

Pamiętacie jak w podsumowaniu maja wspominałam, że zrobiłam zakupy na Allegro? Mam przyjemność je zaprezentować. Wczoraj małż wsiadł na swój dwukołowiec (rower znaczy się) i pojechał w siną dal. A tam, w tej dali, znalazł właśnie moje książeczki. Wszystkie (no prawie wszystkie) są śliczniusie i jestem z nich bardzo dumna. Wyrzucam sobie tylko jedno. W ubiegłym tygodniu dało się zakupić Deja Dead w wydaniu nie kieszonkowym. Przegapiłam to. Teraz dowiedziała się, że nakład się wyczerpał, brak książki w hurtowniach, nikt nie chce sprzedać używanej. Zakupiłam kieszonkową, bo przeczytać muszę (zobowiązałam się zrecenzować całą serię), ale poszukuję tej książki takiej jaką być powinna (w sensie nie kieszonkowa). Jeśli coś wiecie, jeśli macie a nie potrzebujecie, błagam o wsparcie :)
Niżej książeczki i artystyczne spojrzenie na nie mojego małża :)
Tym razem, oficjalnie, nic do recenzji. Ale ja recenzuje wszystko co czytam :)
Od góry:
1. "Zabójczy wirus" - Alex Kava
2. "Wyspa" - Heather Graham (zakupiona pod wpływem A L-Ł, która ostatnio zaintrygowała mnie lekturą innej pozycji tej autorki)
3. "Deja dead" - Kathy Reichs (to ta nieszczęsna wersja kieszonkowa, chlip, chlip...)
4. "Śmiertelne decyzje" - Kathy Reichs
5. "Pogrzebane tajemnice" - Kathy Reichs
6. "Poniedziałkowa żałoba" - Kathy Reichs

Strasznie dużo mam książek do recenzji. Ale sporo z nich to kolejne części serii Kości i Kavy. Tak więc stopniowo (myślę że do końca roku :P) będę je dodawała. :) Liczę, że mi się to uda :)

17 komentarzy:

  1. też mam tę wersję "Deja Dead"

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że w ogóle zdobyłaś ten tytuł, a wersja mniej ważna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sama jestem posiadaczką całej serii Kości i mogę ją tylko zachwalać. choć nie ukrywam, że brakuje w niej tego humoru, który serwuje nam serial.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Kavy ;)

    Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję książek:)). Widok stosika jak zawsze nieziemsko przyjemny. Niech Ci się dobrze czyta. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a powiedz mi kiedy ty to przeczytasz ? no chyba że to dla matrasiów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A jestem ciekawa książek Kathy Reichs. Nie znam tej autorki ale tytuły już mnie intrygują.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawia mnie wszystkie pozycje na Twoim stosiku.Życze miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny stosik :) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mówi się zajebiaszczy albo zajefajny no ewentualnie nie ma lipy :) a nie tak łoooo nieładnie :). Powtarzam kiedy ONA go przeczyta :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Borowski (tak, tak, po nazwisku ci pojadę) PRZECZYTA W SWOIM CZASIE!
    Powinieneś się cieszyć, że czytam a nie męczę ciebie w wolnym czasie :P
    A od Agusi się odstosunkuj mój kochany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. w swoim czasie czyli na emeryturze:D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie jestem trendy, lubię być passe
    a ty czasem nie masz jakiś ściąg do sprawdzania?

    OdpowiedzUsuń
  14. Poniedziałkowa żałoba to była moja pierwsza przeczytana książka tej autorki i nie ostatnia :)
    A książki Kavy i Graham to Ci chyba podkradnę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię książki Kathy Reichs, stosiku więc nie mogę nie zazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń