22 czerwca 2011

Stosik czerwcowy czwarty

Tak, tak... zaś się chwalę, bo listonosz dotarł i mam w domu nowe książeczki.
Ale zanim o nich, ogłoszenia parafialne.
Po pierwsze primo, ukazała się moja recenzja na portalu Zbrodnia w Bibliotece. Jest to recenzja książki Alex Kavy - W ułamku sekundy :) Znajdziecie ją tutaj :)
Przy okazji przypominam o konkursie trwającym na ZwB. Więcej przeczytacie tutaj :)
 A teraz mój stos :)
I tak mamy od góry:
1. "Skutek uboczny. Śmierć" - John Virapen - do recenzji od Wydawnictwa Publikat. Już nie mogę doczekać się lektury. Dziękuje Panie Marcinie :)
2. "Kilka dni z życia Alice" - Liane Moriarty - do recenzji od portalu Na Kanapie. Dziękuje Agatko, wiem że wiedziałaś jak mi na niej zależało :)
3. "Długi weekend" Wiktor Hagen - do recenzji od Wydawnictwa W.A.B. - dziękuje Pani Violu :)
4 i 5. "Szeptem" i "Crescendo" Becca Fitzpatrick - do recenzji od portalu Sztukateria. Bardzo dziękuje.

Coś czuję, że to nie ostatnie książeczki w tym tygodniu... Przekonamy się w piątek.

Na koniec powiem Wam jeszcze, że jestem w trakcie lektury "Pałacu północy" - Carlosa Ruiza Zafóna. Książa zapowiada się bardzo fajnie, może jutro uda mi się ją skończyć :)

9 komentarzy:

  1. Fajny stosik!
    Zwłaszcza interesują mnie 4 i 5 pozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję stosika:). Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam Szeptem i Crescendo ;)

    A kolka dni z życia Alice bym Ci podkradła chętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny stosik ;)
    A do czego potrzebne są ci te naklejki na książkach?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały stosik! Bardzo polecam Ci "Szeptem" i "Crescendo" - mnie te ksiązki oczarowały! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a co znaczą te naklejki na grzbietach?

    OdpowiedzUsuń