18 czerwca 2011

Przypomnienie o konkursach :)

Tak, tak... wiem.. weekend rozleniwia wszystkie ludki, te blogowe również. Ale nie można popadać w marazm i odrętwienie. Przypominam Wam, o toczących się konkursach, zarówno tym trwającym na blogu  http://przedsmiertnyneuroleptyk.blogspot.com/  (mam na myśli konkurs Cztery wymiary), jak i o tym toczącym się na najlepsiejszej na świecie Zbrodni w Bibliotece (konkurs dla blogerów na recenzję kryminału). Więcej na temat konkursu na ZwB znajdziecie tutaj :) Wierzę w Was i wiem że już w obu konkursach bierzecie czynny udział. Ale co szkodzi przypomnieć :) 




Ja właśnie powoli kończę "Prawie w domu". Jutro powinniście spodziewać się więc nowego wpisu, tym razem z recenzją :) Odmeldowuje się :)

5 komentarzy:

  1. Ten Zbrodniczy konkurs mnie coraz bardziej pociąga:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stronkę ZwB dodałam już do ulubionych coby pamiętać o konkursie i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W zbrodniczym konkursie wezmę udział napewno: z tego co wyczytałem to można zgłosić kilka recenzji?
    I być może w Cztery Wymiary także ale tu nie jestem pewien :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Konkurs jest bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również zaraz podlinkuję kilka moich recenzji do ZwB. Dzięki za informację :)

    OdpowiedzUsuń