25 czerwca 2011

Przybyła i do mnie - prosto z Irlandii

Śliczniusia, nie? Zazdrościcie, nie? hehe :)
Sama sobie zazdroszczę tej paczuszki. Przywędrowała do mnie wczoraj... w sumie nie do końca sama. Listonoga był, ale nie przyszło mu do głowy by użyć domofonu i sprawdzić czy jestem w domu. Jak zwykle awizował. Wieczorem więc, raz raz, poleciałam na pocztę i odebrałam przesyłkę. Piękna ci ona :)
Kasia z Notatek Coolturalnych bardzo mnie swym podarunkiem uradowała :) Kiedy tylko znajdę chwilę czasu zasiądę do lektury książek, które mi podesłała. Napisała mi również bardzo miły liścik, z którego bardzo się cieszę i załączyła zakładkę z Irlandii ze sznureczkiem (najbardziej właśnie takie zakładki lubię bo mogę nimi zaznaczać i zaznaczać, a wiecie jaką manię zaznaczania mam). Czekoladki właśnie pałaszuje mój kochany małż, Artur. Mówi, że dobre, do Irlandzkie :D Apropo wspomnę zainteresowanym, że mąż mnie bije, w nocy przywalił mi w oko z pięści, na szczęście śladów nie ma. Przebudził się na chwilę i powiedział "Przepraszam" i poszedł spać dalej, nie martwiąc się, czy nie wyrządził większych szkód... Mężczyźni... :P

Na koniec jeszcze chciałabym podziękować Sabince za zorganizowanie genialnej regularnej akcji wymiankowej. Piszę się na każdą następną kochana :)

16 komentarzy:

  1. nie no!!! zazdrość straszna ;) kocham Irlandię, te skrzaty z garncami złota ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie, nie zazdroszczę.
    po prostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też pobij małża... tak "przypadkiem" ;D

    Miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zazdroszczę, ale paczka niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sami dobzi ludzie odwiedzają mojego bloga, nikt nie zazdrości... a ja zawsze zazdroszczę.. takich niespodziewanych spodziewanek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz bardziej się przekonuję do akcji tego typu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zazdroszczę, bo mam obecnie tyle zaległości do przeczytania, że żadne stosy nie robią już na mnie wrażenia :)

    Muszę podgonić!

    Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super paka, a Artura z kolanka potraktuj:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kurcze, rzeczywiście zazdrośc się wzbiera :-) miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  10. cieszę się, że się spodobała. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń