30 września 2011

Stosik wrześniowy - drugi i ostatni

"Kilka" dni pozbierałam, pociułałam i poskładałam i w końcu jest :)
30 września, koniec miesiąca, a ja pokazuję Wam kilka moich nowych nabytków :)
Oto on, mój stosik:
Od dołu:
1. "Strzeż się psa" Izabela Szolc - do recenzji od Zbrodni w Bibliotece i Wydawnictwa Oficynka :) Baaardzo dziękuję za miłą niespodziewankę :)
2. "Lód w żyłach" Yrsa Sigurdardóttir - w prezencie od ZwB :)
3. "Labirynt kłamstw" Tess Gerritsen - do recenzji od ZwB. Wielkie dzięki dla zawsze pamiętającego K. :)
4. "Rzecz zbłąkanej duszy tom 1" Siergiej Sadow - prezent od portalu nakanapie.pl w podzięce za współpracę :)
5. "Mroczny zakątek" Gillian Flynn - zakup własny na jednej z wyprzedaży :)
6. "Odłamek" Sebastian Fitzek - jak wyżej
7. "Ojciec" Karol Arentowicz - to największa niespodziewanka :) Prezent od Autora, do poczytania. Dzięęęęękuję bardzo, bardzo :)

To tyle, jeśli chodzi o nabytki książkowe we wrześniu. W październiku będzie.. jak będzie :) Zobaczymy :) Rusza ponownie Duże Ka więc pewnie nie będzie lekko :P

Dziś do północy czekam na Wasze głosy w konkursie. Zostało kilka godzin, może jeszcze ktoś się wypowie :) Wyniki w weekend :D

17 komentarzy:

  1. Świetny stos. Z chęcią podkradłabym Ci kilka pozycji:))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne książki :) Zazdroszczę Tess :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Labirynt czytałam, ale pozostałe pozycje nie choć bardzo mnie interesują. Czekam więc na twoje czytelnicze wrażenia z obecnego stosiku.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny stosik :D życzę miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję świetnych nabytków;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gerritsen bym podebrała chętnie ;) Stosik świetny, miłego czytania Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy stos, taki raczej kryminalny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Yrsy nie oddam :P a co do tego że jakiś taki kryminalny ten stosik, to cóż... faktycznie, ostatnio tak jakoś tylko to mnie kręci...

    OdpowiedzUsuń
  9. dokładnie dokładnie czytaj kryminały bo musisz opanować wszystkie chwyty policyjne i obmyślić zbrodnię doskonałą ... jakiś napad na bank czy coś w końcu mężusiowi jakieś prezenciki by się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa "Labiryntu kłamstw". :)
    Miłego czytania życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię tu zaglądać, ale niestety nie jetem w stanie czytać, białe litery na czarno-przezroczystym tle z masą przedmiotów pod spodem, dla mojego astygmatyzmu to jest zamach na percepcję wizualną. Nic na to nie poradzę

    OdpowiedzUsuń
  12. To przykro mi Kasiu :( Literki są fioletowe i zasadniczo na tym tle żadne inne mi nie pasują :( W sumie sama cierpię na astygmatyzm ale nie cierpię oglądając mojego bloga, jak widać można przywyknąć :P

    OdpowiedzUsuń