3 czerwca 2013

Rozwiązanie Konkursowa 14

Od kilkunastu godzin, dokładnie rzecz ujmując od kilku minut po północy, zastanawiam się jak pociągnąć dalej mój pomysł na Konkursowo. Nie da się ukryć, że postaraliście się, przesłaliście wiele pomysłów i... najchętniej zrealizowałabym zdecydowaną większość z nich. Uświadomiłam sobie jednak, że to odrobinkę nierealne... Taki konkurs chyba nigdy by się nie skończył, kiedy więc nadszedłby czas na wysyłanie Wam nagród? A przecież w konkursach chodzi o to, by otrzymywać nagrody, mam rację?

No więc siedzę i myślę, co by tu zrobić, by choć część z Was zadowolić i by skończyć konkurs jeszcze nim zacznie się rok 2014 :P

W ciągu tych kilkunastu godzin wymyśliłam sobie taką koncepcję konkursowa, mam nadzieję, że mnie za to nie będziecie mieli ochoty zamordować :)

Spośród wszystkich osób, które przesłały propozycje tematów konkursów wyróżniam:
ejotek - 2 punkty za propozycje:
1. Wymień 5 tytułów książek i napisz wraz z uzasadnieniem, dlaczego ich tytuły zupełnie do nich nie pasują, jakie powinny mieć nowe tytuły  (TRWA DO 03.07.2013)
2. Napisz zakończenie której książki rozczarowało Cię tak, że wciąż o nim pamiętasz. Napisz jakie powinno być 
TRWA DO 14.07.2013

magdalenardo - 2 punkty za propozycje:
3. Gdyby Twoim mężem/żoną mógłby zostać bohater literacki to kto by nim był. Uzasadnij. TRWA DO 14.07.2013
4. Najdziwniejsza książka, którą kiedykolwiek czytałeś to... Uzasadnij w kilku zdaniach. (ZAKOŃCZONE)

Chepcher Jones: - 1 punkt za propozycję:
5. Przyślij kartkę z "wakacji" i już... kartkę zwykłą kartkę skądtamkolwiek ze słowami, co potrafią uśmieszyć, zwalić z nóg i poprawić dzień, co się jeszcze nie zaczął :) TRWA DO 14.07.2013

alison2 - 1 punkt za propozycję:
6. Każdy z nas pewnie słyszał kiedyś o coraz gorszych statystykach czytelnictwa. Wiele osób nie przeczytało ani jednej książki w przeciągu całego roku. Rząd pewnego kraju postanowił, że nie będzie już więcej dokładał do tak nierentownego biznesu. Zamknięto wydawnictwa, zniszczono zasoby bibliotek a ich wnętrza udostępniono "bardziej życiowym rozrywkom", zachęca się społeczeństwo do odgracenia mieszkań pozbywając się domowych zbiorów...
..Napisz opowiadanie rozgrywające się w Kraju Bez Książek. (TRWA DO 14.07.2013)

Paulina Kwiatkowska - 1 punkt za propozycję:
7. Zrób zdjęcie zachęcające do zapoznania się z twórczością pisarza. (TRWA DO 14.07.2013)

Klementynka - 1 punkt za propozycję:
8. Który z polskich autorów mógłby odnieść ogromny sukces za granicą, gdyby tylko tam żył?  (TRWA DO 11.07.2013)

Jak widzicie, trochę tego jest (przy czym zastrzegam, że w konkursach wasze pomysły mogą zostać odrobinę zmienione). 

Informuję więc, co następuje:

Każda z wymienionych wyżej osób może uważać się za wygraną, bo na pewno w konkursie otrzyma jakąś nagrodę, choć jeszcze nie wiem jaką :)

Konkursowo będzie punktowane i będzie polegało na swoistym dziewięcioboju  Możecie zapytać dlaczego dziewięciobój, skoro wybrałam osiem zadań. Odpowiedź jest prosta, dokładam jeden pomysł ode mnie. Poznacie go jutro, bo to on będzie pierwszym zadaniem do wykonania. W każdym konkursie wyróżniać i punktować będę od 1 do 3 prac. Osoby, które wymyśliły zadania konkursowe już mają określoną liczbę punktów (widoczną przy nazwach ich użytkowników).  

Minikonkursy będą ogłaszane dwa razy w tygodniu i trwać będą odpowiednio długo do trudności danego zadania (będą więc takie, które trwać będą od początku do końca Konkursowa, oraz takie które będą rozstrzygane w ciągu jednego tygodnia). Pierwsze zadanie konkursowe pojawi się na blogu w dniu jutrzejszym. Wówczas również ujawnię, jakie książki można wygrać w mojej zabawie :) Chcę zachęcić Was do swoistej... rywalizacji... i udziału w każdym konkursowie :)

I co Wy na to? 

11 komentarzy:

  1. O, super ;) Jutro więc wypatruję zadania ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za punkcik i czekam na nadchodzące konkursy :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam więc na pierwsze zadanie :) bardzo jestem też ciekawa książek jakie dla nas przygotowałaś. Do boju! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. zapomniałam podziękować i wyrazić radość, że podobają Ci się moje propozycje :) dzięki za pierwsze i mam nadzieję nie ostatnie punkty

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba, lubię rywalizację :-) Tylko mam nadzieję że będzie trochę czasu na wykonanie zadań bo ostatnio właśnie z czasem u mnie najgorzej...

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nie mogę się doczekać! :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Sylwuś bardzo się cieszę, że moje propozycje przypadły Ci do gustu.
    Myślałam nad tym kilka dni, chciałam wymyślić coś wyjątkowego - nie udało się, ale fajnie, że te "mniejsze" pomysły też okazały się ciekawe. Na dodatek wybrałaś aż dwa!

    Mam nadzieję, że nie będą to jedyne punkty zdobyte przeze mnie w tym konkursowie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana pozostałe propozycje również uważam za bardzo ciekawe i cenne... musiałam jednak mierzyć siły na zamiary... na czas... na umiejętności czytelników. Sama wiem, że w wielu konkursach nie biorę udziału bo nie jestem w stanie wykonać nawet 1/10 zadania :(

      Usuń
  7. Duuużo pracy! Ale to lubię w Twoich konkursach, choć nie wezmę udziału, bo nie mam kreatywnych sił na to. Będę jednak obserwować! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo spodobał mi się Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń

  9. Świetny konkurs. Szkoda, że u mnie troszkę kiepsko z wolnym czasem, bo z chęcią wzięłabym w nim udział. Może uda mi się załapać chociaż na jakiś mini konkurs?:)

    OdpowiedzUsuń