16 czerwca 2013

Konkursowo 15 - rozwiązanie odsłony drugiej

Mijający właśnie weekend odrobinę mnie wymęczył. W piątek wyjechałam do Wrocławia na spotkanie autorskie Agnieszki Lingas-Łoniewskiej (mające miejsce w klubie Antidotum). Sobota minęła mi pod znakiem gotowania i byczenia się z najlepszymi kobietami pod słońcem, moimi mentalnymi siostrami, czyli CCB Teamem. Dziś wracaliśmy, więc w sumie dzionek taki trasowy był. Wczoraj miałam w planach rozpoczęcie kolejnego konkursu, ale niestety - nie udało się. Powinien pojawić się jutro. A teraz wyniki drugiej odsłony Konkursowa 15.

Oczywiście jak zwykle nie było mi łatwo wybrać najfajniej napisaną odpowiedź. Dobrze, że dałam sobie margines trzech zwycięzców :) Oto oni:

ejotek - 3 punkty
magdalenardo - 2 punkty
Dizzy - 1 punkt

Pamiętajcie, że ważna jest w konkursie końcowa liczba punktów, którą uzbieracie :)

PRZYPOMINAM

Wciąż trwają dwa konkursy z Konkursowa 15.
W Pierwszej odsłonie czekam na przesyłane przez Was propozycje bannerów dla bloga Słowa duże i Małe. Więcej o tej odsłonie przeczytacie TUTAJ

W odsłonie Trzeciej prosiłam Was o napisanie opowiadania o świecie bez książek. Info o konkursie TUTAJ

Obie odsłony trwają do 07.07.2013


8 komentarzy:

  1. Jej! Niby jeden punkcik, a jak cieszy. Dziękuję! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany! Udało się!
    Myślałam, że moja wypowiedź nie do końca uzasadnia mój wybór, a jednak :)
    No i bałam się, że ze względu na to, że to moje pytanie w ogóle nie weźmiesz jej pod uwagę!
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie uwierzyłam jak zobaczyłam :) nie napiszę co pomyślałam zanim zobaczyłam wyniki... Dziękuję :)
    nie ustajemy w boju! :) Zależy mi tak na "Szpilkach...", których to autorkę miałaś okazję poznać.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Ejotku!
    Mnie też najbardziej zależy na Szpilkach!
    :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczęście Szpilek w sklepie "SdiM" jest troszkę więcej niż jedna "para" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż za ulga... :) dzięki Ci sklepie "SdiM"
      bo bardzo lubię magdalenardo, ciężko byłoby chyba nam obu...
      Madzia - możemy śmiało walczyć o Szpilki :)

      Usuń