27 czerwca 2013

Konkursowo 15 - małe przypomnienie

Muszę przyznać, że jakoś mało się staracie moi drodzy. Czyżbyście nie pamiętali o co walczycie? A może nieznane są Wam zasady? Mam coś przypomnieć? Niech Wam będzie, niech stracę :)


1. Konkursowo 15 składa się z kilku odsłon - w chwili obecnej wciąż trwają następujące odsłony:
Odsłona pierwsza - trwa do 14.07.2013 (Zadanie: banner dla bloga)
Odsłona trzecia - trwa do 14.07.2013 (Zadanie: opowiadanie o świecie bez książek)
Odsłona czwarta - trwa do 14.07.2013 (Zadanie: kartka z wakacji)
Odsłona piąta - trwa do 03.07.2013 (ale zastanawiam się nad jej wydłużeniem) (Zadanie: 5 książek, do których nie pasują tytuły)

2. W Konkursowie 15 może wciąć udział każdy, na każdym etapie trwania Konkursowa

3. Ostatecznie Konkursowo 15 zostanie rozstrzygnięte w lipcu, wówczas zliczę punkty (o tym poniżej) i przyznam nagrody

4. W każdej odsłonie zdobyć można punkty. W każdej odsłonie wyróżnić punktami mogę maksymalnie 3 osoby. Od ilości zdobytych punktów zależeć będzie nagroda

5. Jeśli macie ochotę, reklamujecie Konkursowo 15 na Waszych blogach (jeśli je posiadacie). Ale to nie jest obowiązkowe. 

6. Nagrody sponsorują wydawnictwa:

6 komentarzy:

  1. Jasne, tylko ja leniem jestem ;) Ale muszę nadrobić, pocztówkę mam tylko zawsze zapomnę nadać.

    OdpowiedzUsuń
  2. pamiętam, tylko pracuję nad zadaniami :) nie są łatwe... a córa mi się pochorowała na zapalenie płuc, jest marudna i mam jeszcze mniej czasu niż zwykle.... ale postaram się napisać na wszystkie zadania...nie wiem tylko jak z kartką...ech...

    Czy projekt banera ma być jeden czy mogą być 2 pomysły?

    OdpowiedzUsuń