29 czerwca 2013

Bookowo 6/2013 i rozwiązanie Konkursowa 16

Czerwiec już niemal za nami, czas więc chyba zaprezentować nabytki z tego miesiąca. Od razu wspomnę, że jedna pozycja znajduje się również w stosiku majowym, właśnie skończyłam ją czytać i jakoś tak wylądowała na nie tej półce co trzeba... ale co tam :)

Oto i on, stosik czerwcowy :)

I tak na pierwszy rzut wysuwa się książka Łukasza Łuczaja - Dzika kuchnia, która jest obecnie okupowana przez Artura. Pozycja znalazła się w naszym domu dzięki uprzejmości WNK i portalu Duże Ka. Recenzja pewnie ukaże się wkrótce :)
Daje, patrząc od lewej, natrafić można na kilka pozycji, które pochodzą od wydawnictwa Albatros Kuryłowicz (dzięki wielkie dla pani Marii). Tak więc w stosiku czerwcowym znalazły się powieści: Michaela Connelly'ego - Oskarżyciel (książka pochodzi z serii o prawniku z Lincolna - Mickey'u Hallerze, którą bardzo lubię), Phillipa M. Margolin'a - Sędzia (która bardzo mnie interesuje, choć jest jeszcze dla mnie tajemnicą), oraz Tess Gerritsen - Ostatni, który umrze (powieść z serii o Jane Rizzoli, którą uwielbiam).
W następnej kolejności zobaczyć można pozycje przesłane przez wydawnictwo Czarna Owca, z którym udało się mi (i mojemu małżowi ofkorz) nawiązać ostatnio współpracę. O Chuligance - Izabeli Jung pewnie wiele osób już słyszało. Nie mogę się już doczekać lektury. Sekretne wojny Mossadu - Yvonnick Denoel do poczytania dla Artura, a między tymi dwiema pozycjami znajduje się audiobook [Geim] - Andersa de la Motte, który wkrótce wysłucham :).
Wydawnictwo Mira obdarowało mnie w tym miesiącu ich pierwszą polską powieścią, czyli Całą prawdą o... - napisaną wspólnie przez Ilonę Felicjańską i Anetę Pondo, oraz dwoma romansami z mowej serii KISS: Kto się śmieje ostatni - Trish Wylie oraz Kronika ślubnych wypadków - Jessici Hart.
Jakiś czas temu brałam udział w konkursie zorganizowanym przez Irenkę (Bujaczka), w którym miałam zaszczyt wygrać. Burza - Julie Cross to nagroda przesłana mi przez Irenkę :) Dzięki kochana :)
Piękne istoty - Kami Garcii i Margaret Stohl trafiły do mnie dzięki udanej wymiance na Lubimy Czytać.
Powieść On - Łukasza Henela trafiła do mnie dzięki uprzejmości wydawnictwa Videograf II. Dzięki :)
Requiem dla Bostonu autorstwa Williama Landay'a nadesłał wortal Granice :*
Na końcu, choć nie mniej ważna, znajduje się powieść Zdemaskowana - Abby Lee, która niecierpliwie czeka na swoją kolej. Oczywiście od wydawnictwa Otwarte.

Szczęściarę otrzymałam od wydawnictwa Filia - to ta książka, którą już raz zaprezentowałam i właśnie przeczytałam. Recenzja wkrótce.

Rozwiązanie Konkursowa 16

Teraz druga sprawa, czyli rozwiązanie Konkursowa 16. Pech tak chciał, że do Konkursowa zgłosiła się jedna osoba więcej, niż było nagród. Musiałam więc przeprowadzić losowanie, w którym wylosowana osoba nie otrzymuje nagrody :(
Kody do Audioteki otrzymają:
Klementynka
Irena Bujak
Alina
Immora
Moje książki

Szkoda, że nie miałam więcej kodów. Dziewczyny - piszcie na maila w sprawie kodów :)

9 komentarzy:

  1. Zazdroszczę książek od wydawnictwa Albatros :).Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny stosik... najbardziej zazdroszczę "Pięknych istot" :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudności ;) Serdecznie gratuluję, ,,Szczęściarę" i kryminały bym Ci/Wam z chęcią podkradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Phillipa M. Margolin'a lubię, natomiast tej książki nie czytałam. Piękne istoty niestety mnie nie porwały zupełnie. Ciekawa jestem powieści "On".

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo... Nawet się nie spodziewałam tego, że coś wygrałam ;)

    Życzę miłego czytania "Burzy" oraz reszty książek ofcors ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam za sobą obie książki z serii KISS.
    Chętnie zawinęłabym Ci "Burzę i "Piękne istoty"
    pozdrawiam
    Miłośniczka Książek

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo interesujących pozycji.
    Najbardziej jednak intryguje mnie Requiem dla Bostonu .)

    OdpowiedzUsuń