12 czerwca 2013

Konkursowo 15 - odsłona trzecia

Nadszedł czas na przedstawienie Wam trzeciej odsłony Konkursowa 15.



Oto kolejne dla Was zadanie zgłoszone przez alison2:

Każdy z nas pewnie słyszał kiedyś o coraz gorszych statystykach czytelnictwa. Wiele osób nie przeczytało ani jednej książki w przeciągu całego roku. Rząd pewnego kraju postanowił, że nie będzie już więcej dokładał do tak nierentownego biznesu. Zamknięto wydawnictwa, zniszczono zasoby bibliotek a ich wnętrza udostępniono "bardziej życiowym rozrywkom", zachęca się społeczeństwo do odgracenia mieszkań pozbywając się domowych zbiorów...
Napisz opowiadanie rozgrywające się w Kraju Bez Książek.


Na to zadanie macie czas do 14.07.2013 do północy. Pracę wysyłajcie na mój adres e-mail: sylwia.szymkiewicz@gmail.com

Szczegły Konkursowa 15 dostępne TU

Odsłona pierwsza dostępna TU - wciąż trwa (do 14.07.2013)
Odsłona druga dostępna TU - wciąż trwa (do 14.06.2013)

9 komentarzy:

  1. Pomyliły Ci się daty 1 i 2 odsłony ;)

    Z chęcią wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  2. No niezłe zadanie, będę musiała na spokojnie usiąść i coś napisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Noooo, przyznam, że zadanie ciekawe, ale i dość trudne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być trudne :-) Bardzo jestem ciekawa efektów a i sama chętnie popiszę :-)

      Usuń
  4. Świetne zadanie, mam nadzieję, że uda mi się napisać coś ciekawego :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, bardzo dawno nie pisałam, a dziś poszło jak z płatka. Już ślę swoje opowiadanko. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy jest jakiś limit znaków? :)

    OdpowiedzUsuń