4 czerwca 2013

Konkursowo 15 - odsłona pierwsza

Tak jak wczoraj obiecywałam, tak dziś czynię :) Oto pierwsze zadanie konkursowe, wymyślone przeze mnie, a właściwie przez mojego małża:

Przygotuj banner dla bloga Słowa duże i MAŁE

Liczę na Waszą kreatywność. Może być to baner konkursowa (nawet fajnie by było, gdyby to taki właśnie był), baner bloga, baner bocznych layoutów. Mogą to być gify czy zwykłe jpegi. Do wyboru do koloru. Moje preferencje kolorystyczne chyba są oczywiste. Możecie oczywiście zadawać pytania dodatkowe w komentarzach. Wasze graficzne propozycje proszę przesyłać na maila sylwia.szymkiewicz@gmail.com 
Na stworzenie grafik macie czas do 14 lipca, do północy. Czas ten może zostać wydłużony, w zależności od przebiegu Konkursowa 15 :) Do startu, gotowi... go!


A, zapomniałabym o najważniejszym :) Nagrody :)

Nagrody książkowe w konkursie zdecydowały się zasponsorować następujące wydawnictwa:

Do wygrania w Konkursowie 15 są następujące książki:















































































Niektóre z powyższych pozycji przewidziane są w więcej, niż jednym egzemplarzu :D A może jeszcze jacyś wydawcy postanowią współorganizować konkurs i pula się powiększy :) Zobaczymy :) Póki co, zapraszam do zabawy :)

5 komentarzy:

  1. A czy wchodzi w grę np. coś wykonanego ręcznie i sfotografowanego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co prawda chciałabym fizycznie takiego baneru używać, ale jeśli będziesz odpowiednio kreatywna :) Na pewno wyjdzie świetnie :)

      Usuń
  2. Szpilki od Manolo...i inne ciekawostki! rety powalczyć trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam pytanko - czy można przesłać więcej niż jeden projekt banera?

    OdpowiedzUsuń