29 kwietnia 2012

Konkursowo 11, zapowiedzi, nowości itp.

Witam wszystkich w tę słoneczną niedzielę, gorąco nie? Ja próbowałam powylegiwać się na balkonie ale wiecie jak jest, jak nie urok... Raz mega grzeje, raz wieje tak że nie da się siedzieć. Postanowiłam więc, że zagadam do Was już z salonu :)

Na pierwszy rzut idzie to, co wisi już na moim blogu. Od prawie tygodnia trwa u mnie Konkursowo 11, w którym do wygrania jest książka Asy Lantza zatytułowana "Co się przydarzyło tej małej dziewczynce" ufundowana przez Wydawnictwo Świat Książki. Jakoś nie garniecie się do wysyłania odpowiedzi (lub wstawiania ich w komentarzach), co niezmiernie mnie martwi. Nie podoba się Wam konkurs? Czasem myślę, że zdecydowana większość blogerów lubi konkursy w stylu zgłoś się, może cię wylosuje. Ja za takowymi nie przepadam. Wychodzę z założenia, że najlepiej gdy każdy pokazuje, na co go stać. Chciałabym abyście i Wy spróbowali i pokazali mi to, co stworzycie :) Mogę mieć taką prośbę?

Więcej o konkursie, który trwa do początku drugiego tygodnia maja znajdziecie tutaj :)


Z kolejnych nowinek :)
Kilka dni temu wstawiłam recenzję najnowszej powieści Agnieszki Lingas-Łoniewskiej zatytułowaną W zapomnieniu. Możecie przeczytać ją tutaj. A teraz zapraszam Was do obejrzenia wspaniałego filmiku do tej książki, autorstwa jednej z blogerek.

Super nie?

A teraz troszkę zapowiedzi od Wydawnictwa Wilga :)


Co się słyszy w ciszy…?
Słychać człeka…
Nawet jeśli człek nie gada,
jeśli tak jak rybie stada
nie wymawia ani słowa –
słychać człeka, tak czy owak.
Słychać, kiedy kicha: PSIK!,
gdy coś: MLASK! pożera w mig,
kiedy walnie się o stół i zawyje dziko: UUUŁ!

Wierszyki ćwiczące języki
Humor wierszykówAgnieszki Frączek
i żartobliwe ilustracje Moniki Suskiej
nie pozwolą oderwać się od tej książki.

Słychać też kota, przeziębioną Gochę, ciszę w ciemnym domu, podwieczorek, bobasa, stracha, śledzia, duchów furę
i całusa.
Cmok, cmok…


Zbiór zabawnych, czasami łamiących dziecięce języki wierszy, w których główną rolę – poza bohaterami – grają wyrazy dźwiękonaśladowcze. Mlaski, chichy i cmoki to chyba najzabawniejsze słowa, jakie można znaleźć w każdym języku. Słuchanie, powtarzanie,
a w przypadku starszych dzieci także głośne czytanie tekstów, w których występują dźwięki do naśladowania, to świetne ćwiczenia.

Patronat medialny: qlturka.pl, Magazyn Literacki Książki, Twoje Dziecko, Radio Bajka
Premiera 9 maja 2012



5 komentarzy:

  1. Wspaniałego? Aż się zarumieniłam! :) A tak naprawdę to wspaniałe są zdjęcia glicka, które nadały filmikowi klimat i oczywiście pieprz tkwi w opisie fabuły książki, który został przedstawiony mi przez autorkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Julia, nie bądź taka skromna, filmik to profeska, nawet mój Wydawca tak powiedział:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze, a ja uwielbiam konkursy w ktorych trzeba sie wysilic i bardzo chcialabym zdobyc ta ksiazke - masz jak w banku, ze cos napisze :-) dobrze ze trafilam na Twoj blog ;-) serdecznie pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Dotarła do mnie nagroda z poprzedniego konkursu, dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. co byśmy zrobili bez tych konkursowych epizodów...!?

    OdpowiedzUsuń