10 maja 2011

Komunikaty i nowinki :)

Co na wstępie?
Na wstępie chciałabym Was poinformować, że jest mnie miej o odrobinę rzepki. Nie wiem jak do tego doszło ale stwierdziła chyba, że za mną nie przepada i zaczęła się wyprowadzać. Na szczęście zauważyłam spakowane torby i na czas zareagowałam. Teraz ją regeneruje. Chyba jest zadowolona. Może jednak zostanie ze mną do starości? :) Liczę że moje za ewaluowane podejście do tematu do was trafia. Kolano troszkę mnie boli :)

Co dalej?
Informacje Wydawnicze :)

W dniach 12 – 15 maja 2011 roku odbędzie się druga edycja Warszawskich Targów Książki w Pałacu Kultury i Nauki.

W tym roku Dobra Literatura zaprezentuje się wspólnie z Wydawnictwem  Prozami

Znajdziecie nas na stoisku C-320.

Czeka na Was wiele atrakcji, bo oprócz książek w promocyjnych cenach, do których dodawać będziemy książkowy upominek, możecie osobiście spotkać się z naszymi autorami.

14 maja sobota:
12.00-14.00 Andrzej Andrysiak Zasada nieoznaczoności (Wydawnictwo Prozami)
14.00-16.00 Andrzej Lipiński Kalinka (Dobra Literatura)
16.00-18.00 Rafał Skarżycki Teleznowela (Wydawnictwo Prozami)
Więcej szczegółów o targach i programie przeczytacie na stronie www.targi-ksiazki.waw.pl
Godziny otwarcia:
12 maja 2011 (czwartek) - godz. 10.00-18.00
13 maja 2011 (piątek) - godz. 10.00-19.00
14 maja 2011  (sobota) – godz. 10.00-19.00
15 maja 2011 (niedziela) - godz. 10.00-17.00

Serdecznie zapraszamy na wspólną literacką wędrówkę!

Coś jeszcze?
Wczoraj otrzymałam interesującego maila. W dniach 20-23.10.2011 w Katowicach odbędą się Targi Książki organizowane przez Expo Silesia. Co miesiąc będę Wam dostarczała informacji na temat tego wydarzenia. Do rozdania będę również miała wejściówki :) Więcej informacji tutaj

4 komentarze:

  1. To są niesamowite plusy dużych miast!!!!!!!
    ehhh

    OdpowiedzUsuń
  2. nooo...
    mi do Wawy niestety daleko. Ale na Targach w Katowicach postaram się być :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat jestem jeszcze gdzie indziej niż Warszawa i Katowice, najbliższe duże miasto to u mnie Bydgoszcz, ale i tam bardzo rzadko bywam :)
    Ale jeśli się wybiera ktoś tu to życzę miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że ze zdrowiem już lepiej i że nie będzie robić przykrych numerów. Na Targi się nie wybieram - za daleko i za dużo ostatnio zajęć, nie wyrwę się...

    OdpowiedzUsuń