23 kwietnia 2011

E-book Książki Moja Miłość

Przyszedł czas, przyszła odpowiednia chwila.
Odezwała się Agata i ruszyliśmy do edytorów tekstowych.
Co trzeba było zrobić, zrobiliśmy.
Wykrzesaliśmy z siebie iskrę Bożą i tak powstało kilka znakomitych opowiadań z książką w tle.
E-book jest od dziś w sieci, można go zakupić za jedną malutką złotóweczkę.
Dzięki temu niewielkiemu wydatkowi wspomożecie jedną ze szkół w której książek brakuje.
Gotowi? Jasne że gotowi!
Więc klikać tutaj i kupować. BO WARTO!

6 komentarzy:

  1. Naturalnie zaraz zakupię...a nawet zrecenzuję opowiadania...a co mi tam...:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz tylko czytać i czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kupiłem ale czy przeczytam.... jak będą obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa akcja. Powinno być takich więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba zakupię. To tylko złotówka ;)

    Pozdrawiam, Klaudyna. [zeswiatafantazji.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak się za to płaci? bo ja bym kupiła, ale kasy na koncie nie mam teraz ;(

    OdpowiedzUsuń