31 lipca 2015

Bookowo 7/2015 (29)

Dziś bez przedłużania i zbędnych wstępów. Oto stos.


W lipcu w końcu doczekałam się długo wyczekiwanej przesyłki z Otwartego. Stąd też nabytki: 7 razy dziś - Lauren Oliver, Maybe someday - Colleen Hoover [RECENZJA], Niezłomni - C.J. Daugherty i Delirium Opowiadania - Lauren Oliver [RECENZJA].

Ogień i woda - Victorii Scott to egzemplarz od wydawnictwa IUVI, nowa współpraca wrze :) [RECENZAJ].

Kochając pana Danielsa - Brittainy C. Cherry od wydawnictwa Filia.

Przypadki Callie i Kaydena - Jessica Sorensen oraz Piękny Nieznajomy - Christiny Lauren od wydawnicywa Zysk i S-ka. 

Coś szczególnie polecacie? Coś odradzacie? Coś chętnie byście podebrali? Jak zawsze czekam na wasze komentarze :) 

4 komentarze:

  1. Ja zawsze w ciemno biorę każdą książkę Hoover, więc tę bym podkradła. Coraz bardziej również intrygują mnie "Przypadki Callie i Kaydena". Co do odradzanych - "Ogień i woda". Czytałam w oryginale i ogromnie rozczarowała mnie ta książka. Może za wiele od niej wymagałam albo po prostu już mi nie po drodze z taką tematyką, ale polecać jej nie będę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem nie widzę tu nic dla siebie, choć kilku tytułów nie kojarzę... Przypadki są ostatnio popularne, ale słyszałam, że bez szału...

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy tylko mi Maybe someday skaradło serce ?
    Super książki, bardzo jestem ciekawa "Przypadki Callie i Kaydena"

    zapraszam http://secondlife-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczególną chęć mam na ,,7 razy dziś" :)

    OdpowiedzUsuń