24 marca 2012

Stosik #9/2012

Kolejna sobota i kolejna porcja książek. Sama nie wiem jak to się stało, że wciąż rośnie porcja lektur do poczytania, bo w ostatnich dniach zorientowałam się, że jestem bardzo do tyłu. I że chyba czas odrobinę przystopować. Leczenie, które ostatnio przeszłam odrobinę mnie wymęczyło. Brak mi teraz sił na czytanie. Po pracy jedyne na co mam ochotę to sen. Wczoraj usnęłam na pierwszej stronie książki. Telewizji też nie mam siły oglądać. Mniej przeglądam blogi. Ciągle bym spała. Oczywiście w pracy pracuje :) Blog książkowy to w zasadzie takie miejsce, w którym dzielimy się naszymi przemyśleniami... ale książkowymi. Mam jednak nadzieję, że popatrzycie na mnie z odrobiną wyrozumiałości i nie obrazicie się, że teraz może się pojawiać ociupinka więcej o mnie, a mniej o książkach. Podsumowanie marca będzie dramatyczne. Bardzo mnie to martwi, ale muszę dojść do siebie. A może już wkrótce uśmiechnie się do mnie słońce?
Dziś po części się uśmiecha. Zaraz wysuszam do big city, jadę do Katowic, gdzie spotkam się z moimi przyjaciółkami i mentalnymi siostrami - Agnieszką i Kasią :) Potem może wrzucę jakąś fotorelację, zobaczycie jak buszuje się po sklepach z Agnieszką Lingas-Łoniewską :)
A teraz to na co czekają wszyscy - nowa porcja książek :)

I tak proszę Was, od góry :)
1. Grzech ojca - Dawid Radziejewski: przedpremierowo. Recenzyjna dla Novae Res :) Dzięki wielkie panie Jakubie :)
2. Zmysłowa gra - Stephanie Chong: do recenzji od Wydawnictwa Otwarte. Bardzo dziękuję pani Agnieszko :)
3. Ostatnie spotkanie w Paryżu - Lynn Sheene: jw :)
4. Niepokój - Maggie Stievater: do recenzji od Wydawnictwa Wilga. Podziękowania dla pani Agaty, niecierpliwie wyczekuję tej lektury :)
5. Osaczona - Tess Gerritsen: do recenzji do Wydawnictwa Mira. Podziękowania dla pani Moniki :*
6. Śmiertelne napięcie - Alex Kava: aaaaa, jedna z najbardziej wyczekiwanych lektur 2012. Uwielbiana przeze mnie Maggie O'Dell. Wyczekiwana. Recenzyjna od Miry. Dzięki wielkie :)

Jeszcze powinnam wspomnieć na koniec, że marzec to kolejny miesiąc, w którym nie udało mi się sprostać wyzwaniu Z półki. Przynajmniej z tej 2011. Bo przeczytałam własną książkę zakupioną w 2012 :)

11 komentarzy:

  1. Świetny stosik. Porwałabym kilka pozycji ;)
    Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny stos! Chętnie podebrałabym ci "Śmiertelne napięcie" - słyszałam o tej autorce wiele dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, fantastyczny stosik :) Porwałabym Kavę , Niepokój i Osaczoną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to ja czekam na fotorelację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie ta książka Grzech ojca ;)
    No i książki z Otwarte ;)

    Trzymaj się kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja za to marzec zaliczam do udanych jeżeli chodzi o lektury, ale byłam trochę bez komputera i jeżeli chodzi o recenzje to jest klapa. Mam strasznie dużo do nadrobienia. "Osaczona" również na mnie czeka, uwielbiam Gerritsen i nie mogę się doczekać, aż się za nią wezmę!! Zazdroszczę Ci lektur z Wydawnictwa Otwarte, jestem ciekawa tych nowych 'serii'.
    Życzę Ci również powrotu do zdrowia i chęci by czytać i pisać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy stosik. Książki chętnie bym przygarnęła, w szczególności "Ostatnie spotkanie w Paryżu" :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Doskonale Cię rozumiem. Dla mnie marzec tez jest ciężkim miesiącem. Kłopoty zdrowotne i osobiste spowodowały ogromne zaległości w czytaniu. Mam nadzieję, że słoneczko niedługo pojawi się w naszym zyciu:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny stosik, czekam na recenzje jak zawsze z niecierpliwością:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń