10 marca 2012

Stosik #7/2012

Jakiś czas było cichutko, ale dziś prezentuję moje kolejne "zdobycze" książkowe :) Nie będę więc przedłużać, oto mój pierwszy marcowy stosik (w którym znalazły się dwie lutowe pozycje).

I od góry:
1. Co zrobisz, gdy umrę? - Nicci French: do recenzji od Grupy Publicat. To jeszcze pozycja z lutego :)
2. Pocałunek anioła - Elizabeth Chandler: jak wyżej :)
3. Moc sześciorga - Pittacus Lore: do recenzji od Wydawnictwa G+J Książki. Dzięki wielkie. To kolejna część przygód przybyszów z innego świata. Ekranizowana :)
4. Bezwzględna - Gail Carriger: zakup własny. Jedna z moich najulubieńszych serii. Już nie mogę się doczekać lektury :)
5. Przypadek Ritterów - Adam Wędłowski: prezent od ZwB
6. Europa blues - Arne Dahl: jak wyżej
7. Strażnik skarbu - Aneta Ponomarenko:  również od Pana Kazimierza :)
8. Piosenka spod ziemi - Hieronim Borowiec: jak wyżej
9. Zemsta po latach - Jerry Cotton: j.w.
10. Kontrakt Paganiniego - Lars Kepler - j.w.

Troszkę się tego zebrało, ale nie ma tragedii. Tragedią za to jest to, że ostatnimi czasy zupełnie brak mi czasu na czytanie. Czuję się, jakbym nie wychodziła z pracy. W pracy praca, w domu praca, śni mi się praca, na spacerze myślę o pracy.... No, ale nie ma się co użalać nad sobą, nie? Trzeba iść do przodu i tyle.

Na koniec prezentuję najważniejszy nabytek tego tygodnia.
Od Wydawnictwa Replika, do recenzji, wznowienie powieści Agnieszki Lingas-Łoniewskiej zatytułowanej "Szósty". Właśnie jestem w trakcie pisania recenzji. Niesamowita książka :) Zresztą jak każda książka Agnieszki :)
Okładka równie genialna jak książka :)

21 komentarzy:

  1. bez pracy nie ma kołaczy hłe hłe hłe
    ale serio, czekam na 24 marca i nasze wspólne nossa nossa ;)
    A stosik przedni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaa, chcesz noski eskimoski? no to już noooski :D heheh :)

      Usuń
  2. A! I czekam na Twoją recenzję mojej ksiązki ofkoz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. coż i ja mogę powiedziec,tylko pozazdroscic bo widze same dobre pozycje, nie mowiąc o "szóstym":)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same perełki - tylko pozazdrościć! Mam nadzieję, że uda ci się znaleźć trochę czasu na przeczytanie tego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stosik. Najbardziej mnie jednak zaciekawiła pozycja Nicci French, o której nie słyszałam wcześniej. Miłej lektury życzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy stosik. Już się nie mogę doczekać recenzji

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stosik! Czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Niesamowity stosik.:D Z chęcią bym ci kilka pozycji podebrała.;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny stosik !
    Miłego czytania !

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesujący stosik, przyjemnej lektury!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko pozazdrościć! "Bezwzględną" chętnie bym Ci podebrała, bo sama już nie mogę się doczekać, kiedy dostanę ją w swoje łapki ;) Uwielbiam tę serię!
    I oczywiście czekam na recenzje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny stos, życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne zdobycze, przyjemnych lekturek!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny stosik. Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pozostaje tylko życzyć miłej i udanej lektury ;-)

    OdpowiedzUsuń