8 marca 2012

Konkursowo 10 - wyniki

Uwaga, uwaga :) WYNIKI :)


Muszę przyznać, że wyłanianie zwycięzców było dość sporym problemem. Nadesłaliście bardzo wiele, bardzo dobrych prac. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Do tego sama rzuciłam sobie trochę kłód pod nogi ustalając wiele czasem bardzo problematycznych zasad. To z ich powodu siedziałam w nocy i zliczałam. Wyszły z tego niezłe statystyki. Nie chcielibyście widzieć mojej kanapy. Jest zasypana masą papierów, przy zliczaniu zawiesił się komputer a kalkulator odmówił posłuszeństwa. W pewnym momencie sama przestałam rozumieć co robię. Mniej więcej przydzieliłam do zwycięzców nagrody, ale jest to raczej taki chwiejny przydział. Wiele zależy od tego, czy mieszkacie w Polsce, czy gdzieś dalej. Ale o tym przekonam się dopiero jak zaczniecie nadsyłać adresy. W związku z tym nie ujawnię jakie pozycje trafią do poszczególnych wygranych. Będę jednak wierzyła, że będziecie zadowoleni. Poniżej prezentuję listę wygranych. Na adresy czekam do piątku włącznie. Jeśli wskazane osoby się nie zgłoszą spróbuję nawiązać z nimi kontakt osobiście. Jeśli i to nie przyniesie skutków - żaden problem. Mam listę awaryjną :) Ale jednak wolałabym, byście się zgłosili. Mój adres mailowy: sylwia.szymkiewicz@gmail.com

A oto lista szczęśliwców :)

Miejsce I i w nagrodę 5 książek otrzymuje:          ALINA       (jak zawsze myślimy bardzo podobnie, super praca!!!)

Miejsce II i w nagrodę 4 książki otrzymuje:         MEGII24    (super praca)

Miejsce III i w nagrodę 3 książki otrzymuje:     JULIA PERNIX    (baaardzo oryginalna praca :))  

Miejsce IV i w nagrodę 2 książki otrzymują ex aequo:
                                                                             DIZZY         (super!!)
                                                                            AGNIESZKA z Krimfantomanii (kolejna wspaniała praca)
                                                                           CHEPCHER JONES (za wytrwałość w wyróżnieniach u mnie w Konkursowach)

Wyróżniono (za wypowiedzi pod postami, za wcześniejsze wyróżnienia, za bardzo dobre prace, za bycie wylosowanym itp.):
CHEEKYLANDIA
FIDELIA
JUSSSI
IMMORA
JOLINKA
SANDRA (za opowiadanie Odzyskane życie)
BAHARI
KAROLKA
PRZECZYTAJKA
MAGDA H.
SOULMATE
BUJACZEK
ARCHER
KLAUDIA

Wszystkie wyróżnione osoby otrzymują po jednej pozycji książkowej :)

Czkam na kontakt :) I raz jeszcze gratuluję :)

33 komentarze:

  1. Gratulacje! Także dla Ciebie - za podołanie logistycznemu wyzwaniu oczywiście:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uu, dziękuję za wyróżnienie :) Od wczoraj siedziałam i patrzyłam czy czasem nie opublikowałaś wyników ;P
    No i gratuluję zwycięzcom! Czy będzie możliwość zobaczenia ich prac? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zapomnaiałam w poście wspomnieć, że pracę, za zgodą zwycięzców, będą publikowane na blogu stopniowo :)

      Usuń
  3. Oooooooooo! Ja zostałam wyróżniona? Jestem W szoku, aż kilka razy sprawdzałam :D

    Gratuluje zwycięzcom! ;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty, ty. Nie żaden inny Bujaczek :)
      Czasem warto u mnie bywać :) I wypowiadać się :)

      Usuń
    2. Ja tu bywam z czystych intencji :P Uwielbiam Twoje recenzje ;) Przekonałaś mnie do kilku książek i w ogóle tak fajnie tu u Ciebie! ;D

      Wyszłam na lizuskę! O.o

      Usuń
  4. Och, jak super! :) Dziękuje za miejsce na podium i gratuluję pozostałym szczęśliwcom! Zaraz ślę adres i oficjalnie w poście zgadzam się na publikację mojej pracy, natomiast sama u siebie ją opublikuję już po premierze we właściwym miejscu, czyli TU. :)
    Gratuluję też jak poprzedniczka podołaniu w organizacji takiego dużego konkursu! Świetnie się bawiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwycięzcom i wyróżnionym! Z bijącym sercem przesuwałam stronę w dół i... zostałam WYRÓŻNIONA!!! Dziękuję, Sil! wooooow! xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wszystkim zwycięzcom i wyróżnionym. Miło znaleźć się w takim gronie :)

    Sama zaś, przecierając oczy ze zdziwienia, szczypiąc się boleśnie z niedowierzania, kłaniam się bardzo nisko i pięknie dziękuję. Sprawiłaś mi ogromną radość.
    Dziękuję, dziękuję, dziękuję!

    Mail oczywiście wysłałam :)

    Serdecznie pozdrawiam,
    Urszula (megii24)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie powiem, żeby to było zamierzone, ale w sumie to taki miły prezent na Dzień Kobiet, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie.Gratuluję wszystkim docenionym,ocenionym i wygranym!

      Usuń
  8. Tak, na Dzień Kobiet! Też tak sobie pomyślałam. Życzyłam rano koleżance samych miłych niespodzianek do końca dnia, a i mnie one spotykają. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie tak! Bardzo miły prezent, Sil. Lepszego, na dziś, bym sobie nie wymyśliła ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej dziękuję bardzo! Pan Potwór z pewnością zgodzi się na publikacje :3

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja jak zwykle nic nie wygrałem ... ech może następnym razem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dostałam wyróżnienie? Ja? Moja praca była bardzo mierna, ale ogromną mi sprawiłaś radość! Dziękuję, dziękuję!

    PS Czy w mailu mamy napisać pozycję jaką chcemy dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po to właśnie były posty z nagrodami i komentarze. Choć nie obiecuję, że każdy dostanie to, co sobie zapragnął. Dużo zależy od pozycji na liście i od... wielu innych czynników :) Ale jasne. Możesz napisać, to nic nie przeszkadza.

      Usuń
  13. Gratulacje ;) A jaka Klaudia została wyróżniona, bo raczej wątpie, że to mogę być ja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ty ofkorz :) Klaudia z Ukochanego Czytadełka :)

      Usuń
    2. Po prostu nie wierzę. Pierwszy raz coś wygrałam ;) Dziękuję, dziękuję!!!

      Usuń
    3. Wysłałam adres. Doszedł?

      Usuń
  14. Gratuluję wszystkim nagrodzonym, a Tobie Sil niesamowitego przedsięwzięcia, jakim był ten konkurs.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda, również się dołączam do gratulacji :)

      Usuń
  15. szkoda, że mi sie nie udao, ale cóz...
    gratuluje szczęściarzom :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam za "rozwikłanie" Konkursowa :) Bardzo się cieszę z wyróżnienia:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O matko, ale się cieszę, że znowu Ci się moje chore na głowę dzieło spodobało! Myślałam, że umrę ze śmiechu, gdy to pisałam (i cały czas miałam w głowie, że gdzieś tam masz wydawnictwo Otwarte i uparcie chciałam je tam zamieścić. Z wydawnictwami było najtrudniej). I teraz się śmieję, bo sobie przypomniałam! Gratuluję, że tak szybko się z tym uporałaś :).

    Oczywiście zgadzam się na publikację, jakże mogłabym nie? Poza tym wiem, jak bardzo głupie (że aż śmieszne) to jest xD.

    Gratuluję pozostałym!
    I kocham Twoje Konkusowa ^^.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi miło, że Wam się tak podobało :) Mam nadzieję, że to nie ostatnie takie wielkie Konkursowo u mnie. Nie łatwo to ogarnąć, ale się da :) I warto. Bardzo cieszą mnie Wasze miłe słowa, wsparcie i w ogóle.. wszystko. Dla mnie to najlepszy rocznicowy prezent - że Wam się podobało i że jesteście pod wrażeniem. :))))

    OdpowiedzUsuń
  19. A kto by nie był pod wrażeniem? Tyle nagród podzielić i spośród nich wybrać tylko parę! Podziwiam Cię, ja nie poradziłabym sobie z tym ^^"

    OdpowiedzUsuń
  20. wow :) pięknie ;) moje gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za wyróżnienie, strasznie się cieszę ;)
    Maila już wysłałam.

    OdpowiedzUsuń