17 marca 2012

Stosik #8/2012

Po chwilowej przerwie szpitalno-chorobowej, postanowiłam do Was wrócić :) Mąż skrzętnie zbierał dla mnie zdobycze książkowe więc teraz mogę je Wam zaprezentować :) Oto moje dwa stosiki :)

I tak oto od góry :)
1. Santa Olivia - Jacqueline Carey: to pierwsza pozycja całkiem nowego Wydawnictwa Piąty Peron (dla niewtajemniczonych to taka mała spółka córka Jaguara :)). Oczywiście do recenzji :)
2. Ocaleni. Życie, które znaliśmy - Susan Beth Pfeffer: Pierwsza część serii, do recenzji od Wydawnictwa Jaguar :) Dzięki wielkie :)
3. Zwłokopolscy - Marcin Pałasz: do recenzji od Wydawnictwa W.A.B. Bardzo dziękuję :)
4. Potem - Rosamund Lupton: fragment konkursowy książki. Od Wydawnictwa Świat Książki.


I stosik numer dwa, taki w ogóle nie pasujący do mnie :) Ale w związku ze zbliżającym się spotkaniem z moją chrześnicą postanowiłam zaopatrzyć się w lektury odpowiednie dla jej grupy wiekowej :)

Skarbiec Baśni Świata, Dziadek do orzechów, Żabka i obcy, Wiersze - Jana Brzechwy :) Wszystko od Pani Agaty z Wydawnictwa Wilga. Dzięki wielkie :)

Ostatnimi czasy odnoszę wrażenie, że nic nie ubywa w mojej biblioteczce. Książki powoli napływają, ja czytam, nic nie ubywa. Nie wiem czy to możliwe. Znaczy wiem, że jak jest przypływ książek i odpływ związany z czytaniem to dochodzi do równowagi, ale ja odnoszę wrażenie jakbym nie szła do przodu, jakby na półce wciąż stały te same pozycje. Coś chyba ze mną jest ewidentnie nie tak... Ale to już chyba norma. Chciałabym, żeby marzec się skończył. Serio.

11 komentarzy:

  1. Z książek w stosiku nr 1 znam "Zwłokopolskich" Pałasza. Od jakiegoś czasu mam ją na liście "chcę przeczytać" :) Więc zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Egzemplarz książki Potem również u mnie zagościł:) Nie mogę się oderwać od czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, piękny stosik! Jestem ciekawa Twoich wrażeń po "Zwłokopolskich" i czy będą podobne do moich:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne stosiki, życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosik bardzo ciekawy, udanej lektury życzę. ;)

    Ale ja też mam takie wrażenie, jakbym wiecznie stała w miejscu. Mimo tego. że czytam, wciąż te same książki czekają na swoją kolej. Myslałam, że tylko ja tak mam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy stos! Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja zazdroszczę książek z Wilgi... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie sis:) a te książki to takie wiesz, bułki odrostki, zjesz jedną, trzy na jej miejsce wyrastają;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stosik. Ciekawa jestem "Potem" i "Ocalonych".

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny stos;D Zwłokopolscy czytałam, jednak nie jest to jakaś porywająca historia;D

    OdpowiedzUsuń