1 lipca 2011

Podsumowanie miesiąca czerwca

Dzionek się już niemal kończy, ale pozostała jeszcze chwila czasu, by podsumować miesiąc, który wczoraj finszował. A więc:

Liczba przeczytanych książek: 14

Liczba przeczytanych stron: 4184

Liczba otrzymanych książek do recenzji: 23

Liczba zakupionych książek:  

Liczba książek wygranych: 0

Liczba książek otrzymanych (prezenty itp.): 13

Liczba rozpoczętych współprac: 1 

Książki które mnie urzekły:
„Pałac północy” 
Carlos Ruiz Zafón
„Bała Garbo” 
 Bodo Kirchhoff

Książki które mnie zawiodły:
„Largo Winch. Grupa W” – Jean Van Hamme

Jak widać, jest pewna poprawa. Zdecydowanie więcej przeczytałam, ale miałam długi weekend podczas którego nie robiłam nic innego poza czytaniem. No i większość przeczytanych przede mnie książek była wyjątkowo krótka (w sensie w czerwcu przeczytanych). Nie udało mi się zamieścić jednej recenzji ("Smak chwili"). Recenzja pojawi się jutro. Do tego recenzja "Małej Garbo" pojawi się najwcześniej za tydzień. Miesiąc czerwiec to również miesiąc wymiankowy. Za możliwość wzięcia udziału w wymiance dziękuje Sabince, a Kasi dziękuje że mnie wspaniale obdarowała. 

Jaki będzie lipiec? Na pewno ciężki. W pracy masa zastępstw - to na pewno spowolni znacznie moją czytelniczą aktywność. Postaram się jednak jak będę mogła. W ostatnich dniach lipca wyjeżdżam na urlop, ale postaram się i ze słonecznej Chorwacji was nawiedzać :)

27 komentarzy:

  1. 232 książki do recenzji? Kocha toż to się chyba literówka wkradła :))

    OdpowiedzUsuń
  2. 232 książki do recenzji? toż to prawie połowa mojej biblioteczki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie literówka. Już się poprawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wy to zaraz musicie wszystko zauważyć :P ale dobrze że czytacie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nadal 232 książki do recenzji... :D Szalejesz kochana ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. no wiesz mam nowe okulary więc dobrze widzę :P

    OdpowiedzUsuń
  7. oo nic nie mówiłaś o nowych patrzałkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. @Archer? - użycz mi dodatkowej pary oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sil a ty tu mi nikogo nie podburzaj :P

    OdpowiedzUsuń
  10. hehehe :) ja wiesz... asekuruje nieco.. jeszcze na moje okulary się rzucisz :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że ogólnie wyszło raczej na plus;-). Gratuluję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spokojna Twoja rozczochrana :D Aż tak źle nie będzie... Zresztą, jak każesz Archer się bronić, to tym samym wystawiasz siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. gdybym była nieco mniej wyczerpana doszukiwałabym się logiki w moich wypowiedziach ale tak... nie ma szans :P

    OdpowiedzUsuń
  14. To leć do łóżka i się wyśpij :P Jutro będziesz szukać LOGIKI!

    OdpowiedzUsuń
  15. kończę piec babeczki, jeszcze muszę poprasować

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo bardzo ładnie...
    Gdybyś jeszcze odpuściła gotowanie i prasowanie, wynik byłby lepszy. W sumie w Cro zawsze można żywić się zyjątkami złowionymi w morzu, tak więc czas, który straciłabyś na przygotowanie strawy dla siebie i Arturo, zdecydowanie będzie po Twojej stronie:P

    OdpowiedzUsuń
  17. A mnie się podobają te prezenty, aż 13 książek :)
    Szczęściara i tyle ;)
    A tak na serio gratuluję wyniku!

    OdpowiedzUsuń
  18. Sil, jestem po prostu w szoku po przeczytaniu Twojego podsumowania. DOSTAŁAŚ 13 książek, 23 OTRZYMAŁAŚ do recenzji. KUPIŁAŚ 6. Mi się to po prostu w głowie nie mieśli. Ja na miesiąc czytam może z pięć książek, nie mam pojęcia kiedy Ty znajdujesz na to wszystko czas. Pozostaje mi tylko napisać: tak trzymać! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję takich świetnych wyników i zazdroszczę Chorwacji z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń