20 marca 2013

Może jakaś mała zapowiedź?

Dziś mam dla Was bardzo ciekawą propozycję. Tym razem od wydawnictwa Znak Literanova.


Jeśli kiedykolwiek miałaś / miałeś ochotę zamordować swojego partnera, przeczytaj koniecznie:-)

Alisa Bowman
PLAN: żyć długo 
i szczęśliwie

Jak ratowałam swój związek, gdy skończyła się bajka
Premiera: 21 marca 2013

Prawdziwa historia dziennikarki, która  postanowiła walczyć o swój związek.Sprawdziła wszystkie mądrości terapeutów, poradników i przyjaciółek. Niniejsza książka jest szczerym i zabawnym opisem zmagań Alisy – z niej dowiesz się, które rady warto wziąć sobie do serca, a o których lepiej zapomnieć.

Katarzyna Miller:
O parze, która dzięki poradnikom psychologicznym naprawia swoje szczęście… Polecam!

W książce znajdziesz:
·                             wywiad z Alisą Bowman
·                             10 kroków do szczęścia w małżeństwie
·                             pytania do dyskusji dla par
·                             najlepsze porady dla małżeństw udzielone przez internautów i fanów Alisy Bowman
Zapraszamy do recenzowania, przedruków i przygotowania materiałów redakcyjnych. 

Dla mnie- zdecydowany must have

3 komentarze:

  1. właśnie jestem w trakcie tej lektury i prawdę mówiąc wciągnęła mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie czytałam niczego tego typu, a brzmi ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się ciekawe i w dodatku wyczuwam, że może być przy tym zabawnie ;) Chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń