30 sierpnia 2015

Bookowo 8/2015 (30)

Miesiąc się już kończy, a u mnie na blogu taka cisza. Tak mało działo się tu w sierpniu. Nie, żeby u mnie się nic nie działo... Wyjechałam na urlop. Starałam się oczyścić umysł. Nie myśleć o dość bolesnych sprawach, szykować się na nadchodzącą jesień. Dla mnie pełną wrażeń i, mam nadzieję, owocną. Sierpień był więc leniwy (poza tym, że pracowity, bo najpierw musiałam przygotować się w ekspresowym tempie do urlopu - podjęliśmy decyzję o wyjeździe w tydzień, a potem musiałam skupić się na nadrabianiu zaległości). Oczywiście czytałam i, to się może wydać dziwne - pisałam recenzję. Mam więc ich kilka w zanadrzu, ale będę je wstawiała we wrześniu. Póki co jeszcze w ramach wspomnień wakacyjnych:



A teraz już bardziej tematyczne- mini stosik - sierpniowy :)


After. Bez siebie nie przetrwamy - Anna Todd, oczywiście od wydawnictwa Między Słowami (recenzja poprzedniej części już wkrótce). 

Piękna katastrowa i Chodząca katastrofa (którą teraz czytam i zapomniałam postawić na półce) - Jamie McGuire od wydawnictwa Albatros. 

Świat bez książąt - Soman Chainani od wydawnictwa Jaguar. 

Już tradycyjnie - coś przypadło wam do gustu? 

3 komentarze:

  1. Najważniejsze czy odpoczęłaś i czy naładowałaś baterie na nadchodzące miesiące....
    Sadząc po zdjęciach jakie oglądałam na FB tak....

    Załączam pozdrowienia....

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki wypoczynek jest konieczny. :) Teraz pewnie wrócisz do blogowania z nowymi siłami i świeżym spojrzeniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. After też już mam, a Piękną Katastrofę czytałam jakiś czas temu. Nowe wydanie jest piękne i zgarnęłabym na półkę ;)

    OdpowiedzUsuń