30 marca 2014

Bookowo 3/2014 (15)

Dziś niedziela. Co prawda za dzień stosikowy obrałam soboty, ale ostatnio i tak nie udaje mi się w tym postanowieniu wytrwać, więc dzień dzisiejszy jest równie dobry jak każdy inny... a nawet lepszy o tyle, o ile wziąć pod uwagę, że nie tylko weekend się kończy, ale powoli i miesiąc marzec. Lada dzień, lada godzina (no dobra, troszkę ponad 24 godziny), zacznie się kwiecień a w kwietniu to wiecie... Dzieją się różne rzeczy :) Ogólnie bardzo lubię kwiecień :) Mam nadzieję, że tegoroczny nie sprawi, że zmienię zdanie :)

Ale do rzeczy.

Ma być stos, oto on :)


Od razu wspomnę, że w stosiku brakuje dwóch pozycji, mianowicie książek Potęga miłości i Bratnie dusze autorstwa Elizabeth Chandler, które do recenzji wysłało wydawnictwo Dolnośląskie, w ramach Grupy wydawniczej Publicat :). Książki zostały już zrecenzowane, notki o nich znaleźć możecie na blogu, a dokładnie TU i TU :) Recenzję pisała moja siostra Wiktoria, która w świecie blogowym posługuje się nickiem Vic.

Książkę Czterech autorstwa Grzegorza Chlasta dostał Artur do recenzji od Czarnej Owcy. Mam nadzieję, że mój szanowny małżonek w ramach kwietniowego wyzwania "niech ten miesiąc będzie dla żony szczęśliwi", szybko ją zrecenzuje :)

Dalej znajduje się [bubbel]. To już trzecia część serii [geim]. Anders De La Motte wyjątkowo się postarał i stworzył znakomitą serię. Mam nadzieję, że już wkrótce uda mi się przeczytać kolejną część, ale wcześniej pewnie dorwie ją moja mama :) Książkę nadesłało wydawnictwo Czarna Owca.

Dalej znajduje się kilka perełek. Na początek: Mroczne umysły - Aleksandra Brackena, którą otrzymałam od wydawnictwa Otwarte. Już nie mogę doczekać się lektury :)

Dalej znajduje się kolejna w mojej kolekcji książka kucharska. Tym razem do zbioru dołączyła najnowsza książka Anny Starmach, która prowadzi program Pyszne 25 i pod takim tytułem wydana została przez Znak Litera Nova ta pozycja.

Trzy ostatnie powieści, to już mocniejsza literatura.

Na wstępie: Policja - jednego z moich najulubieńszych autorów - Jo Nesbo. Oczywiście od Grupy Publicat. 

Dalej: Piąty świadek autorstwa Michaela Connelly'ego oraz Dziedzictwo - Kirsten Tranter. Obie książki przesłane przez wydawnictwo Albatros. Bardzo, bardzo dziękuję :)

Przypadło Wam coś do gustu? Może sami posiadacie któreś z tych pozycji? A może jesteście już po lekturze tych książek i chcielibyście podzielić się opinią o nich? Zapraszam do dyskusji :)

8 komentarzy:

  1. Kilka książek faktycznie przypadło mi do gustu i przeczytałabym je. Z chęcia sięgnęłabym po "Policję", jednak chcę chronologicznie czytac tę serię o Harrym Hole. Również przeczytałabym "Pyszne 25", bo może być skarbnicą prostych i pysznych pomysłów na dania.

    Pozdrawiam i życzę udanego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej książki, więc nie mam zdania co najpierw, ale po tytułach to 3 ostatnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam Mroczne umysły - całkiem całkiem :D Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzą mi się "Mroczne umysły", oj marzą... Skręcam się już, bo jestem niemal pewna, że do końca kwietnia nie ma szans, żeby książka wpadła w moje ręce. Tak czy inaczej Tobie miłej lektury życzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mroczne umysły! och zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oprócz "Policji", którą posiadam, przygarnęłabym cały Twój stosik:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujący stos :) Życzę miłej lektury ^^

    OdpowiedzUsuń