16 lutego 2012

Czekając na Kolumba - Thomas Trofimuk (nagroda w Konkursowie 10) +zaproszenia do konkursów :)

Kolejny dzień i kolejna propozycja. Liczę, że przypadnie Wam do gustu, tak jak i mnie przypadła. Ostatnio jakoś umilkliście i nie przesyłacie odpowiedzi w Konkursowie. Liczę, że nie zapomnieliście o tym konkursie i tworzycie swoje dzieła. Czekam na cokolwiek: tekst, obraz, dźwięk. Wykorzystujecie nazwy wydawców i tytuły książek, które można wygrać w Konkursowie 10. Przygotowane odpowiedzi przesyłacie na mój adres mailowy sylwia.szymkiewicz@gmail.com CZEKAM!!!!

Czekając na Kolumba - Thomas Trofimuk

Do szpitala psychiatrycznego w Sewilli trafia znaleziony w Cieśninie Gibraltarskiej mężczyzna. Twierdzi, że jest legendarnym nawigatorem - Krzysztofem Kolumbem. Gdy rozpoczyna swoją, zakotwiczoną w końcówce piętnastego wieku, historię, oczarowuje nią i lekarza prowadzącego, i przydzieloną do opieki pielęgniarkę. Ta pełna pasji i namiętności opowieść sprawia, iż siostra Consuela powoli zatraca granicę zawodowych relacji dzielącą ją z pacjentem. Z każdym dniem coraz bardziej zafascynowana Kolumbem pragnie odkryć jego tajemnicę. Kim jest ten człowiek? Skąd pochodzi? Dlaczego nikt go nie odwiedza? Czy urojenia są wynikiem jakiejś traumy którą przeszedł, czy może kryje się za nimi coś innego?

Consuela nie wie, iż tropem jej pacjenta podąża agent Interpolu, Emile Germain. Emile ma swoje podejrzenia co do tożsamości poszukiwanego. Czy jednak potwierdzą się one? Czy Kolumb i poszukiwany przez Interpol mężczyzna to ta sama osoba?
„Czekając na Kolumba” to przejmująca, pięknie opowiedziana historia, w której szaleństwo miesza się z rzeczywistością. Książka, która po odłożeniu, długo nie pozwala o sobie zapomnieć.

Thomas Trofimuk - pisarz, redaktor, specjalista ds. komunikacji. Jego poezja oraz krótka beletrystyka zyskały ogromną popularność i uznanie czytelników w Kanadzie. Mieszka w Edmonton, w prowincji Alberta razem z żoną i córką.

Książkę ufundowało Wydawnictwo Prozami

Więcej na temat Konkursowa 10 TUTAJ :)

Chciałabym jeszcze zaprosić Was do konkursu organizowanego przez Agnes Scorpio na jej blogu. Poniżej banerek z linkiem :)

5 komentarzy:

  1. Szaleństwo miesza się z rzeczywistością - to lubię . Muszę sobie tą ksiązkę zapamiętać, mam wielką ochotę ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fascynujące! Szaleństwo też naprawdę lubię, a jeszcze Ty mówisz, że zachęcasz... Dlatego i do tej się zgłaszam. Czujesz się przekonana, że to ja chcę to dostać? xD. Nawet nie mam siły na przekonywanie. Ale wierz mi - chcę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tytuł jest co najmniej intrygujący. Czytam drugie zdanie opisu i ... Aha, przynajmniej wiem, że koleś dobrze trafił ;) Czytając dalej, stwierdzam, iż książka jest szalona na pewno, ale także niepokojąco-czarująca; z jednej strony jakiś agent Emile, pewnie typ spod ciemnej gwiazdy, a z drugiej opowieść o Europejczyku z XV wieku. No i dałam się przekonać opisowi wydawcy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z niezrozumiałych względów książka jednocześnie mnie przyciąga i odpycha... Zastanawiające.
    Miałam szansę ją przeczytać (i posiadać), ale nie zdecydowałam się, nie zaryzykowałam.
    A może powinnam była? Może warto spróbować czegoś zupełnie innego? Niejednoznacznego?

    Pozdrawiam,
    Urszula (megii24)

    OdpowiedzUsuń