26 listopada 2011

Stosik listopadowy - czwarty

W tym tygodniu skromniutko, cichutko i .. absolutnie nie cieplutko :)
Ale szybciutko i od góry:
1. Tom Rachman "Niedoskonali" - do recenzji od portalu Duże Ka. Książka czytana będzie na dniach :)
2. Laura Griffin "Nie do wykrycia" - do recenzji od Zbrodni w Bibliotece - też w planach na najbliższy czas.
3. Tess Gerritsen "Skalpel" - jak wyżej, do recenzji od ZwB
4. Gary Braver "Tunel" - do recenzji od Wydawnictwa Replika. Na książkę sporo czekałam ale się jej doczekałam, również w planach na najbliższy czas.




Na szczęście coś się we mnie odklinowało więc na dniach możecie spodziewać się kilku recenzji zaległych pozycji, może więc listopad nie wypadnie tak tragicznie jak się spodziewałam. ale nie będzie tak dobrze jak w poprzednich miesiącach. Teraz trochę choruję (dopadło mnie jakieś przeziębienie) ale w pracy zawrót głowy więc raczej w domu tego nie odchoruje.
Zrobiłam jednak pewien research w necie i okazuje się, że w grudniu raczej nie ma co się spodziewać nowości wydawniczych więc... spokojnie nadgonię wszystkie lektury. Taki mam przynajmniej plan. Gorzej że to mój ulubiony okres pod względem kucharzenia i... ozdabiania bombek (bo u mnie w domu maluje się gładkie bombki a nie kupuje zdobione...), więc zaś nie wiem jak to będzie z czasem na czytanie.... Liczę jednak, że uda mi się wszystko jakoś zgrać :)
Dodatkowo na dniach rozpocznie się pewna bardzo interesująca akcja, która trwać będzie bez końca :) Obserwujcie więc pilnie moje wpisy i czekajcie na maile bo będzie ostro. Akcja będzie dotyczyła wielbicieli mocniejszej literatury (kryminały, thrillery, horrory itp.) więc jeśli ktoś, w ciemno, chciałby się już zgłosić to miejsce na to jest w komentarzach i u mnie na mailu :)

9 komentarzy:

  1. Czytałam "Skalpel"
    Fajna książka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, a wiesz, od dwu dni nic nie przeczytałam?!
    Ale na usprawiedliwianie (kiepskie;) mam to, że szuję w łapkach fartuszek:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy Ty nie masz za dobrze? ;) No ja nie wiem... ;D
    A co to za akcja? Bo ja bym się zgłosiła, ale tak w ciemnooooooooooooooooo ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. @ Bujaczku- na razie za wiele nie mogę zdradzić. Powiem tylko że będzie wiele atrakcji dla blogerów lubujących się w mocnej literaturze i okazja do wypromowania siebie i swojego bloga. Jak tylko dopracowane będą szczegóły będę kontaktowała się z każdym osobno i informowała o co chodzi. Już wpisuję cię na listę chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No,no, fajny stosik;)
    Ciekawi mnie "Nie do wykrycia"
    Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesujący stos! Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny stosik ;) ciekawi mnie Skalpel

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaaa... No to czekam na informacje ;D

    OdpowiedzUsuń