27 kwietnia 2011

Ogłoszenia, zaproszenia :)

Przede wszystkim pragnę poinformować, że z okazji Światowego Dnia Książki księgarnia Internetowa Selkar w dniu dzisiejszym, tj 27.04.2011 proponuje swoim klientom, przy zamówieniach powyżej 20 zł darmową przesyłkę na terenie kraju. Wystarczy przy zamówieniu wpisać kod rabatowy, którym jest (jak mi się wydaje) ciąg cyfr: 997588.
Oferta jest tym ciekawsza, iż Selkar ostatnio wprowadził do swej oferty gamę produktów dla Książkoholików, można więc przy okazji zakupów zaopatrzyć się cudne kubeczki itp :). 
Informacje na temat promocji znajdziecie tutaj.

Drugą informacją jest organizowane chat-spotkanie przez Wydawnictwo Muza z tłumaczką książek Harukiego Murakamiego - Panią Anną Zielińską – Elliott. Poniżej szczegóły :)
Drodzy Czytelnicy,
Zapraszamy na spotkanie na czacie z panią Anną Zielińską – Elliott, 
tłumaczką z języka japońskiego prozy Harukiego Murakamiego. 
Na czacie będzie można zadawać pytania dotyczące twórczości Murakamiego 

oraz sztuki tłumaczenia i redagowania tekstów. 

Adres czatu: 

Aby wziąć udział w rozmowie trzeba się zarejestrować (można wybrać swój nick)

lub wybrać opcję gościa (nick przyznawany losowo). 
Zapraszamy w najbliższy czwartek (28.04) o godz. 18.00.
Wszelkie pytania i uwagi proszę kierować pocztą zwrotną.

Zapraszam serdecznie, 
Artur Kowalczyk
PS. wstęp oczywiście wolny :)

6 komentarzy:

  1. Promocja Selkara nie trafia do mnie. Dlaczego? Eksięgarnia ma od jakiegoś czasu wysyłkę za darmo i niezależnie od ceny książek.

    OdpowiedzUsuń
  2. co nie zmienia postaci rzeczy ze Seklar ma fajne gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne gadżety i niższe ceny, wydaje mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całe szczęście Selkar mam pod bokiem, więc mogę korzystać z ich dobrodziejstw cały czas:)). Ale dzięki za informacje. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. selkar ma fajne gadżety ale już mnie na zakupy książkowe nie namówisz :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zakupy gadżetowe już zrobiłam. Tylko oczywiście jakieś problemy przy płatności wystąpiły. Czekam na jakąś informację od Seklara...

    OdpowiedzUsuń