10 kwietnia 2011

Nowe na półeczkach...

Cały tydzień zbierałam się za wrzucenie tego postu. No i przyszedł czas. Jutro zaczyna się nowy tydzień i pewnie nowa mania zakupowo-wydawnicza, więc lepiej nie zwlekać :)
I tak od góry mamy:
1. "Przepowiednia" P.C. Cast od pani Moniki z Miry, oczywiście do recenzji :)
2. "Światła portu" Sherryl Woods - również od pani Moniki. Postanowiłam jeszcze raz spróbować z panią Woods, może to spotkanie będzie nieco bardziej udane :)
3,4,5 - Romanse od pani Moniki na poprawę humoru :)
6. "Córki hańby" Jasvinder Sanghera - książka od wydawnictwa Prószyński, oczywiście do recenzji. Już nie mogę się jej doczekać :)
7. "Dwa wybory" Dianne Wolfer - książkę dostałam od Księgarni Matras w ramach przeprosin :)
8. "Wschodzący księżyc" Keri Arthur - zakup własny
9. "Bezradnik małżeński" Polly Williams - zakup własny
10. "Ciemna strona małżeństwa" Adam Ross - zakup własny, ale niemal zupełnie przypadkowy :) Zobaczymy co z tego wyjdzie :)
11. "Obsesja" Erica Spindler - własny zakup :)

Uff, nie mam pojęcia kiedy uporam się z tymi książkami. Czytam w moim tempie, kocham pisać, systematycznie więc recenzje będą się ukazywać, jutro już kolejna :)

14 komentarzy:

  1. weź kobieto przestań szaleć dobrze? bo przesadzasz normalnie, biedny hsb nie nadąża z półkami, tylko potem nie marudź że czasu nie masz na czytanie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. spokojnie, powoli, wdech - wydech. Wszystko się przeczyta :) Artur da radę. Zresztą wczoraj mi ogołocono półeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa Agnieszka wymiotła połowę biblioteczki? zabrała w walizce czy Vanem przyjechała?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow... Ale piękny stos:)). Co Ty na to, abym podkradła Ci połowę książek?? Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe ciężarówka... a nie była sama:D
    Kasi (może być?) ja jak zawsze się zgadzam, napiszesz za mnie recki? :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Córki Hańby właśnie czytam. Bardzo mi się podobają, chociaż przesłanie ciężkie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ci zazdroszczę, że obsesja dopiero przed Tobą :)
    Nazbierało Ci się tego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pani Monika lubi rozpieszczać co nie? ;)

    Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż za piekne stosisko ! Co najmniej połowę książek chętnie bym przygarneła ;P Czekam na twoje recki ;)PS. Najbardziej interesuje mnie Przepowiednia, bo opisie nie wiem czego się spodziewać po tej książce ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały stos, taki wielki :)
    Też bym tak chciał :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny stos a półeczki to już chyba pełne :>
    :)

    OdpowiedzUsuń