31 lipca 2013

Konkursowo 15 - rozwiązanie odsłony trzeciej (ostatniej)

Przepraszam Was najmocniej, że to tak późno (ale jeszcze w lipcu). Hurra :)

Nie przedłużając...
W trzeciej odsłonie prosiłam Was o napisanie opowiadania o świecie bez książek. Nie zawiedliście mnie i nadesłaliście pracę. Otrzymałam ich w sumie pięć. Postaram się je wszystkie po ostatecznym rozstrzygnięciu Konkursowa 15 opublikować.

A oto już przyznane punkty:
Moje książki - 3 punkty
Dizzy - 2 punkty
Recenzje Kiti - 1 punkt
ejotek  - 1 punkt
poduszkowietz - 1 punkt

O ile jutro nie wrócę w nocy z pracy opublikuję ostateczne rozstrzygnięcie :) Dzięki że byliście i wzięliście udział w moim Konkursowie :)

4 komentarze:

  1. Jej! Znowu dostałam punkty! Dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również dziękuję za przyjemną zabawę i gratuluję dzisiejszym zdobywcom punkcików :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wszystkim punktów! :)
    za moje dziękuję, czekam z niecieprliwością na podsumowanie :) ale przede wszystkim życzę Ci, Sil powrotów do domu o wcześniejszych porach niż noc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za punkciki, cieszę się że spodobało Ci się że wciągnęłam Cię do opowiadania:) Dziękuję za wspólną zabawę i również życzę szybszych powrotów z pracy...

    OdpowiedzUsuń