7 stycznia 2013

Wstęp do... Podsumowania 2012

Wczoraj udało mi się zebrać myśli i napisać "niewielki" tekst o przeczytanych przeze mnie w 2012 roku kryminałach. Tekst ten stanowi wstęp do podsumowania roku 2012. W najbliższych dniach może uda mi się spłodzić podobne dzieło dotyczące przeczytanych przeze mnie w 2012 roku powieści w ogóle. Po tym artykule pojawi się u mnie całościowe podsumowanie minionego roku. Póki co zapraszam do lektury tego, co skleciłam dla wortalu Granice :)

Kryminalne podsumowanie dostępne TUTAJ

8 komentarzy:

  1. Z Twojej listy czytałam tylko "Krzyk pod wodą" i "Potem" i ta druga podobała mi się znacznie bardziej. W planach mam "Zanim zasnę". Zainteresowałaś mnie powieścią Marty Guzowskiej - powieść kryminalna w kręgu archeologicznym zapowaida się obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. chętnie przeczytałabym "Drapieżcę" oraz "Co się przydarzyło tej małej dziewczynce"

      świetny tekst :)

      Usuń
  3. Nie czytałam nic z Twojej listy, ale bardzo chętnie bym przeczyła "Krzyk pod wodą", "Potem" oraz "Co się przydarzyło małej dziewczynce" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zestawienie, mogę je wstawić w linku na facebooka u siebie? http://www.facebook.com/pages/Ksi%C4%85%C5%BCka-od-kuchni/290220744423421?ref=ts&fref=ts

    OdpowiedzUsuń