12 stycznia 2013

Kolejny konkurs Polskich Księgarni

Konkursy Polskich Księgarni powoli wchodzą już w moją blogową rutynę. 
Mam nadzieję jednak, że wiecie, że tu jestem, czytam Was, czytam książki i obserwuję... mam nadzieję, że wkrótce uda mi się zaprezentować jakąś recenzję. Muszę tylko się... zabrać za siebie... Wkrótce pojawi się również podsumowanie roku 2012 :)

A teraz już zapowiadany konkurs :)

KONKURS Z JANUSZEM LEONEM WIŚNIEWSKIM




Na koniec tygodnia przygotowaliśmy kolejny konkurs. Do zdobycia 1 egzemplarz najnowszej książki Janusza Leona Wiśniewskiego pt. "Moja bliskość największa".

Prosimy Was o odpowiedź na pytanie:

Na podstawie której książki Janusza Leona Wiśniewskiego nakręcono film oraz serial telewizyjny?

Odpowiedź prosimy przesłać na adres: konkurs@polskieksiegarnie.pl
Start: 11.01.13. godz 18.00
Zakończenie: 14.01.2012 godz. 11.00
Wygrywa: 250 zgłoszenie z poprawną odpowiedzią
Wyniki: 14.01.2013

Więcej o książce: http://www.wydawnictwoliterackie.pl/ksiazka/2446/Moja-bliskosc-najwieksza/

Organizatorzy: Polskie Księgarnie i Wydawnictwo Literackie

Regulamin

1 komentarz: