13 sierpnia 2013

Bookowo 8/2013

W związku ze zbliżającym się urlopem (wyjeżdżam za jakieś 18 godzin :)) prezentuję (ekspresowo) sierpniowe nabytki. Wszystko co przyjdzie do mnie jak mnie nie będzie, traktowane będzie jako wrześniowe :) 

W moim domu trwa właśnie szał pakowania. Już nie wiem co wzięłam, co miałam jeszcze wziąć, a co na bank miało nie być brane. Pakuję jak leci. Jutro rano do pracy (chyba ostatkiem sił będę ciągła) a potem - komu w drogę temu trampki.

Chciałam Wam jeszcze pokazać stosik urlopowy, ale wciąż nie zdecydowałam co ostatecznie ze mną pojedzie. Czekam na jeszcze jedną przesyłkę - jak jutro dojdzie to nadesłana książka pojedzie ze mną do Chorwacji. Jak nie - pojedzie inna od tego portalu... no nic. Zobaczymy jutro.

A teraz już długo zapowiadany stosik :)


Ostatni samuraj -Anity Czupryny i Dorot Kowalskiej to pozycja recenzencka od Czarnej Owcy dla Artura :) Małż ostatnio coraz więcej czyta, jestem w szoku :)
Król kruków - Maggie Stiefvater (uwielbiam) - to już powieść dla mnie. Oczywiście od Grupy wydawniczej Foksal.
Gdzie jesteś, LENO? - Joanny Opiat-Bojarskiej to książka którą wygrałam w konkursie Syndykatu Zbrodni w Bibliotece. Dzięki wielkie.
[buzz] - Andersa De La Motte - otrzymałam od Czarnej Owcy. To kontynuacja powieści [geim]. Już nie mogę się doczekać lektury :)
Na końcu, ale nie mniej ważna, znajduje się powieść otrzymana od Sonii Dragi. Na Pożegnaj się - Lisy Gardner czekam z drżeniem serca.

Rzuciło się Wam coś w oczy?

7 komentarzy:

  1. Piękny stosik, ale żadnej z tych książek nie znam. Życzę więc przyjemnego czytania i czekam na recenzje!
    Miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba nic dla mnie... miłego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. udanego urlopu!
    Gdzie jesteś Leno mam z tej samej akcji :D ciekawych lektur!

    OdpowiedzUsuń
  4. moim zdaniem najfajniejsza to KRÓL KRUKÓW.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny stosik. "Gdzie jesteś, Leno?" mam na półce i czeka na swoją kolej. :) Udanego urlopu i przyjemnego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę przyjemnej lektury i czekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam "Gdzie jesteś, Leno?". To już moje trzecie spotkanie z autorką. Całkiem ciekawa lektura. Można poświęcić jej czas :)
    pozdrawiam
    Miłośniczka Książek

    OdpowiedzUsuń