11 czerwca 2012

Konkursowo 12 - ostatni dzwonek i Złota Zakładka

Na wstępie, tym co jeszcze nie zdążyli zauważyć (choć nie wiem jak to możliwe :P) imputuję, że trwa Konkursowo 12... a w zasadzie to już dogorywa :P Dziś ostatni dzień przesyłana odpowiedzi. Tylko do północy czekam na Wasze propozycje zdań zawierających słowo "początki" w niezmienionej formie. Przypominam, że odpowiedź konkursowa może zawierać tylko jedno zdanie. Inne odpowiedzi będą dyskwalifikowane, lub będą brane pod uwagę pierwsze zdania z wypowiedzi. Porządek musi być, a co :) (Boziu ale mam interesujący humor od rana...). Wyniki zostaną podane najwcześniej jutro, najpóźniej w niedzielę. Nie wczytywałam się jeszcze w nadesłane zdania stąd trudno mis twierdzić czy będzie mi łatwo, czy raczej trudno podjąć decyzję :)

Więcej o Konkursowie 12 znajdziecie TUTAJ :)


Chciałabym jeszcze poinformować tych blogerów którzy nie wiedzą, i przypomnieć tym co wiedzą, ale jeszcze tego nie zrobili, że 4 czerwca rozpoczęła się kolejna edycja Złotej Zakładki, w której świat blogerski typuje książki roku 2011. Ja już swoje typy wysłałam, choć czekam jeszcze na odpowiedź od organizatorów na dręczące mnie pytania. Wydaje mi się również, że jest odrobinę mało kategorii. No cóż, ale na to wpływu niestety nie mam... Jeśli i Wy chcecie wysłać Wasze propozycję i mieć wpływ na to, jakie książki będą brane pod uwagę przy ocenianiu roku 2011, koniecznie powinniście odwiedzić  oraz stronę i zapoznać się z warunkami udziału. Może akurat kwalifikujecie się do typowania :) Gorąco zachęcam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz