8 grudnia 2011

Z miłością w tle, Syndykatowo, i takie tam...

Jak miło, że Sabinka jak zawsze o nas pomyślała (no może z moja malutką pomocą). Do niektórych z nas jeszcze docierają przesyłki z wymianki "Z książką przy kominku" a już ruszyła druga: "Z miłością w tle". Sabinka założyła nowego bloga, na którym można zapisać się do wymianki. Ja już to zrobiłam, liczę, że i Wy szybko podejmiecie odpowiednią decyzję. Bo zabawa w takiej wymiance jest wyśmienita :) Przynajmniej według mojej skromnej osoby. Więcej informacji znajdziecie tutaj :) 
Gorąco zapraszam :)
A, no i oczywiście przypominam o Syndykacie :) Czekam na kolejne zgłoszenia pod adresem syndykat@zbrodniawbibliotece.pl

Coś niewiele recenzji ostatnio wstawiam, na szczęście dziś dopiero 8 grudnia. Dziś powinna się pojawić moja recenzja "Niedoskonałych" Na blogu pojawi się w przyszłym tygodniu.
Weekend spędzam we Wrocławiu więc zaś przepadnie okazja do nadrabiania zaległości z pisaniem recenzji,.. eh, grudzień, jak już wcześniej wspomniałam, będzie ciężki...

2 komentarze: